کد خبر: ۹۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵

اردوی آموزشی بدو ورود یاران در نی ریز برگزار شد

اردوی یک روزه پایگاه مقاومت صاحب الزمان (عج) وابسته به مهدیه هیات رزمندگان اسلام شهرستان نی ریز ، در محل اردوگاه آموزش و پرورش نی ریز واقع در منطقه پلنگان برگزار شد .

به گزارش شیرازه  اردوی یک روزه پایگاه مقاومت صاحب الزمان  (عج) وابسته به مهدیه هیات رزمندگان اسلام شهرستان نی ریز ، در محل اردوگاه آموزش و پرورش نی ریز واقع در منطقه پلنگان برگزار شد .

در این اردو که به نام "بدو ورود یاران " نام گزاری شده بود برنامه های فرهنگی آموزشی متنوع برای نوجوانان این پایگاه مقاومت اجرا گردید .

 حجت الاسلام والمسلمین فال اسیری نیز که بعنوان میهمان ویژه این مراسم دعوت شده بود با حضور در بین نوجوانان از نزدیک از روند برنامه های پایگاه مقاومت صاحب الزمان (عج) بازدید نمود و سپس نماز ظهر و عصر به امامت وی برگزار شد .

قلی پور مسئول هیات رزمندگان اسلام قبل از برگزاری نماز خلاصه ای از اهداف وعملکرد این پایگاه مقاومت را برای حضار توضیح داد و سپس سرهنگ غلامرضا توکل فرمادنده سپاه شهرستان نی ریز ،پس از نماز جماعت در خصوص مسائل شهرستان و کشور سخنانی را ایراد نمودند .

وی در ادامه گفت : ایستادگی به روی مواضع منطقی ، بحق واصول و ارزشهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حرکت در مسیر ولایت از خصوصیات بارز حضرت حجت الاسلام والمسلمین فال اسیری است و سپاه پاسداران بطور قاطع از اینکونه مواضع بدون رودروایستی  وتعارف حمایت می کند .


مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان نی ریز  ضمن تقدیر از مرزداران جان برکف کشورمان که  امنیت را برایمان هدیه داده اند به نوجوانان حاضر در مراسم در خصوص ویژگی های بچه حزب اللهی ها صحبت نمود و بر اقامه نماز در اول وقت تاکید نمود .







منبع: نبض نی ریز


نظرات بینندگان