کد خبر: ۹۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
بسکتبال جوانان آسیا_تهران:

تیم ملی بسکتبال ایران نتیجه را به ژاپن واگذار کرد

تیم ملی بسکتبال کشورمان در سومین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل ژاپن شکست خورد.

به گزارش شیرازه، ملی پوشان جوان بسکتبال کشورمان امروز یکشنبه در سومین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مقابل ژاپن به میدان رفت و این بازی را 81 بر 77 واگذار کرد.

کوارتر اول را بازیکنان کشورمان خوب آغاز کردند و 8 بر 2 هم پیش افتادند و مسلط بودند، اما در ادامه کار ژاپنی‌ها نبض بازی را در اختیار گرفتند و رقابت پایاپایی را به نمایش گذاشتند و توانستند نیمه نخست را 26 بر 25 پیروز شوند.

در کواتر دوم رقابت فشرده‌ای بین دو تیم در جریان بود. بازیکنان کشورمان اصرار به پرتاب‌های سه امتیازی داشتند که اکثر پرتاب‌های آنها وارد سبد نمی‌شد و در مقابل حریف با استفاده از سرعت خود در حمله امتیازهای خوبی را کسب می‌کرد.


نفوذهای خوب درغوکاسیان در زیر سبد هم برای کشورمان جواب داد و شاگردان رضا نوری توانستند 20 بر 18 پیروز شوند.


در کواتر سوم هم با وجود اینکه نفوذهای ایران جواب می‌داد، اما اصرار بازیکنان بر شوتهای پیرامونی هارمونی بازی کشورمان را از بین برده بود و ژاپن در ضد حمله با سرعت بالای بازیکنانش و پرتاب‌های با دقت بالا توانست 13 بر 9 پیروز شود.


کواتر چهارم را ایران در حالی آغاز کرد که 3 امتیاز از حریفش عقب بود. ژاپنی‌ها در همان ابتدا 5 امتیاز را کسب کردند تا حاشیه امنیت خوبی را برای خود ایجاد کنند.


دفاع و حمله ایران در این کواتر وضعیت خوبی نداشت و بازیکنان توپ‌های زیادی را از دست دادند و ژاپنی‌ها با فشار دفاعی بالا اختلاف را به 15 امتیاز رساندند.


بازی در ثانیه‌های پایانی متعادل شده بود و جوانان کشورمان اختلاف را به 4 امتیاز هم رساندند، اما ژاپن در نهایت 81 بر 77 برتری را از آن خود کرد.


رضایی در این مسابقه با دریافت پنج خطا از بازی خارج شد.


این نخستین شکست ایران در این رقابت‌ها بود.

مسابقات فردا تعطیل است و تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان سه شنبه در چهارمین بازی خود به مصاف کره جنوبی می‌رود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان