کد خبر: ۹۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
مدیر روابط عمومی دانشگاه جهرم خبرداد:

انعقاد تفاهم نامه دانشگاه جهرم با پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر روابط عمومی دانشگاه جهر م گفت: با توجه به ظرفیت دانشگاه جهرم در زمینه‌های علمی و پژوهشی، تفاهم‌نامه‌ای در این راستا با مرکز تحقیقات مخابرات منعقد شد.

به گزارش شیرازه مجیدرضا جهان مهین مدیر روابط عمومی دانشگاه جهرم در گفتگو با پسین جهرم در خصوص انعقاد تفاهم نامه دانشگاه جهرم با پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به ظرفیت دانشگاه جهرم در زمینه‌های علمی و پژوهشی، تفاهم‌نامه‌ای در این راستا با مرکز تحقیقات مخابرات منعقد شد تا با تامین اعتبارات از سوی این مرکز فعالیت پژوهشی دانشگاه جهرم در زمینه سنسورهای نسل آینده انجام ‌شود.

جهان مهین بیان کرد: در حوزه حمایت از مقالات و پایان‌نامه‌های مرتبط با حوزه ارتباطات نیز میان دانشگاه جهرم و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تفاهم‌نامه منعقد شد.

وی اظهار کرد: با حمایت آذری جهرمی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت؛ برای برگزاری کارگاه عملی و workshop فناوری اطلاعات ویژه دانشجویان دانشگاه جهرم ؛ توافقاتی صورت گرفته، که هدف از برپایی این کارگاه کمک به اشغالزایی دانشجویان پس از فارغ‌التحصیل شدن است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه جهرم از ایجاد مرکز تخصصی آپا در دانشگاه جهرم خبر داد و گفت: در حوزه "IT” باید تمام مراکز علمی و دانشگاهی در بحث امنیت سایبری و اطلاعاتی به دستاوردهای روز مجهز باشند، و با اخذ این مجوز، جهرم به عنوان نهمین مرکز آپا در کشور فعالیت می کند.

منبع: پسین جهرم

نظرات بینندگان