کد خبر: ۹۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵

بیش از 1300 مأموریت توسط اورژانس انجام شد

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سپیدان گفت : از آغاز طرح های نوروزی و از ابتدای سال 95 با افزایش فعالیت پایگاه‌های اوژانس تاکنون بیش از یک هزار و 300 مأموریت در شهرستان سپیدان انجام شده است.

به گزارش شیرازه رشید ماندنی  سخنگوی مرکز فوریتهای پزشکی اورژانس سپیدان با بیان اینکه 4 پایگاه اورژانسی در سطح شهرستان سپیدان مشغول خدمات رسانی هستند بیان داشت: از ابتدای سال  95 تاکنون بیش از 1300 ماموریت توسط اورژانس سپیدان انجام شده است .

وی همچنین اضافه کرد:  با توجه به حجم بالای مسافر و گردشگر در شهرستان سپیدان ؛بیش از 3500 هزار نفر نیز به اورژانس سپیدان  مراجعه  کرده اند که این تعداد بیش از   1500 نفر به صورت سرپایی  مداوا و بیش از 500 نفرنیز بستری شده اند .

سخنگوی مرکز فوریتهای پزشکی اورژانس سپیدان همچنین از انجام چندین ماموریت توسط اورژانس هوایی در سپیدان خبر داد .

وی ارائه آدرس اشتباه ، دیرگذشتن زمان در سر صحنه تصادفات، انجام دو ماموریت همزمان و جاده های خاکی و صعب العبور را از جمله دلایل دیر رسیدن اورژانس در برخی مواقع  بیان داشت .

ماندنی بابیان اینکه متاسفانه طی  4 ماه نخست سال جاری تعداد ۷ مأموریت برای تصادفات منجر به فوت داشتیم، یادآور شد: مأموریت‌های اورژانس استان سپیدان طی چهار ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش‌یافته است .

وی با اشاره به اینکه ناوگان آمبولانس اورژانس شهرستان سپیدان تجهیز شده است، افزود: نوسازی ناوگان و جذب نیروهای متخصص از اولویت مهم اورژانس سپیدان است که در این زمینه اقدامات خوبی انجام‌شده است.

منبع: مارگون،

نظرات بینندگان