کد خبر: ۹۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵

دانشجوی علوم پزشکی جهرم در جمع دانشجویان نمونه کشور

در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه دانشگاه‌های سراسر کشور از دانشجوی علوم پزشکی جهرم تجلیل شد.

به گزارش شیرازه در بیست و چهارمین دوره انتخاب دانشجوی نمونه، دانشجوی اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی جهرم، به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شد.

در این مراسم  که  با حضور اسحاق جهانگیری‌ معاون رئیس‌جمهوری، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رؤسای دانشگاه‌ها در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، از فریبا کشاورز به عنوان دانشجوی نمونه کشوری تجلیل شد.

معیار انتخاب دانشجویان برتر علاوه بر معدل خوب، اختراع، ابداع و نوآوری، کسب عنوان در مسابقات و جشنواره‌های علمی، فعالیت‌های ادبی و فرهنگی، عضویت در نهادهای نظارتی، نشریات دانشجویی و غیره است. امسال علاوه بر اعطای جوایز نقدی به برگزیدگان، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر بدون آزمون برای آن‌ها فراهم شده است. همچنین برای دانشجویان مقطع دکترا امکان فرصت مطالعاتی خارج از کشور با تامین هزینه صد در صدی توسط وزارت‌خانه‌ها فراهم و این دانشجویان به بنیاد علمی نخبگان معرفی می‌شوند.

سال گذشته نیز مجتبی قائدنیا دانشجوی جهرمی رشته پزشکی دانشگاه بقیه الله تهران به عنوان دانشجوی برتر و نمونه کشور معرفی و تجلیل شده بود.

منبع:  پسین جهرم،


نظرات بینندگان