کد خبر: ۹۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵

لاله اسکندری شیرازی می شود+ تصاویر

لاله اسکندری هنرمند و بازیگر شناخته شده کشور که برای شرکت در برنامه شب فیروزه ای به شیراز سفرکرده است در این برنامه اعلام کرد که شیراز را برای ادامه زندگی خود و خانواده انتخاب کرده است.

به گزارش شیرازه، برنامه شب فیروزه ای که پس از ماه مبارک رمضان از مرکز فارس تولید و در دوشبکه فارس و پنج سیما پخش می شود در این مدت با دعوت از هنرمندان و افراد شناخته شده تلاش دارد با حضور مردم در فضاهای فرهنگی فارس و شیراز شب های دلنشینی را برای مخاطبان رسانه ملی بوجود آورد.

خانم اسکندری که مهمان یکشنبه شب این برنامه بود با توصیف شیراز به شهری دل انگیز که انسان در آن احساس آرامش می کند گفت: هر وقت به شیراز می آیم حال خوشی دارم بنابراین تصمیم گرفته ام که این شهر را به عنوان شهر محل زندگی خود انتخاب کنم.

لاله اسکندری اولین بازی خود را با فیلم سینمایی متولد ماه مهر شروع کرد و اولین حضورتلویزیونی اش سریال خاک سرخ به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بود.

وی لیسانس گرافیک دارد و علاوه بر بازیگری همراه با همسرش در کارهای معماری و پروژه زیباسازی شهری و مترو با شهرداری تهران همکاری دارند.

در چندروزی که از پخش برنامه شب فیروزه ای گذشته است مخاطبان کشوری با ارسال پیام مراتب رضایت خود را از این برنامه اعلام کرده اند.

لاله اسکندری شیرازی می شود+ تصاویر

لاله اسکندری شیرازی می شود+ تصاویر

منبع: روابط عمومی سازمان صداوسیما مرکز فارس

نظرات بینندگان