کد خبر: ۹۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۳ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
رئیس هیات کوهنوردی شهرستان مُهر:

کمتر از دو شبانه روز به قله ٤١٥٠ متری آلپ ایران صعود کنیم

رئیس هیات کوهنوردی شهرستان مُهر گفت: تیم کوه‌نوردی شهرستان مُهـر موفق به صعود قله ٤١٥٠ متری سنبران کوه اشترانکوه (الپ ایران) در استان لرستان شد.

به گزارش شیرازه  تیم کوه‌نوردی شهرستان مُهـر موفق به صعود قله ٤١٥٠ متری سنبران کوه اشترانکوه (الپ ایران) در استان لرستان شد.

سید عماد مهریانپور رئیس هیات کوهنوردی شهرستان مُهر در این خصوصگفت: هیات کوهنوردی شهرستان مُهر ساعت چهار بعدازظهر حرکت را از روستای طیان و مسیر دوگل شروع و در ساعت هفت نیم به پناهگاه اول (گل گل) رسیدیم و پس از صرف شام و استراحت ساعت سه نیمه شب جهت صعود اماده و در ساعت سه و نیم حرکت را از گرده ماهی شروع و نهایتا ساعت هفت به جانپاه دوم ( چال کبود) رسیدیم.

رئیس هیات کوهنوردی شهرستان مهر افزود: پس از صرف صبحانه ساعت 8 صبح مسیر را به سمت قله ادامه دادیم و در ساعت یازده موفق به صعود قله شدیم.

وی ادامه داد: بعد از استراحت مختصر، ساعت 11:30 مسیر برگشت را پیش گرفتیم که در نهایت ساعت چهار بعدازظهر به پناهگاه اول رسیدیم و پس از صرف نهار و حرکت به سمت روستای طیان و در ساعت 8 شب با موفقیت و سلامت کامل به محل اسکان رسیدیم.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: این کوهپیمایی دو شبانه روز به طول انجامید.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: آقایان، سید عماد مهربانپور، مهدی علیزاده، احمد شمسی، کاظم قاسمی و حسین شمسی نسب از شهرستان مهر این تیم را همراهی می کردند.

مهریانپور در پایان گفت:  در این صعود مجید توانایى رئیس هیات کوهنوردی شهرستان عسلویه و چند تن از همکاران در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس این هیات را همراهی کردند.

سید عماد مهریانپور در پایان  گفت: برنامه داریم در اواخر مرداد ماه سال جاری به قله الوند که در استان همدان قرار دارد سعود کنیم.

خلیل قاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهر در این خصوص گفت: هیات کوهنوردی از هیات های بسیار خوب و فعال شهرستان مهر است و در این چند ساله که فعال شده است توانسته چندین صعود موفق به قله های مرتفع کشور داشته باشد.


منبع:  عصر مُهـر،

نظرات بینندگان