کد خبر: ۹۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
مدیر شبکه بهداشت و درمان سروستان خبر داد:

تذکر جدی به بخش های داروخانه و سلف سرویس بیمارستان شهدای سروستان

مدیر شبکه بهداشت و درمان سروستان گفت: به دنبال اعلام نارضایتی برخی مراجعه کنندگان به بیمارستان شهدای سروستان، بخش های داروخانه و سلف سرویس این مرکز درمانی تذکر جدی داده شد.

به گزارش شیرازه دکتر محمد مهدی مرزوقی،مدیر شبکه بهداشت و درمان سروستان  با اشاره به پیشرفت 30 درصدی ساختمان کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای این شهرستان گفت: پس از اجرای مرحله اسکلت فلزی، سقف طبقه اول این مجموعه اجرا شده و به زودی سقف طبقه دوم آن نیز اجرا می شود.

وی با اشاره به احداث موتورخانه مرکزی این بیمارستان اظهار داشت: مراحل مقدماتی جابجایی و ساخت موتورخانه بیمارستان شهدای سروستان انجام شده و به زودی شاهد نصب سوله این واحد فنی هستیم.

محمدمهدی مرزوقی در پایانضمن استقبال از مجموعه انتقادات و پیشنهادهای مردمی درخصوص شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تصریح کرد: گزارش های مردمی از وجود برخی از مشکلات موجود در بخش داروخانه و واحد سلف سرویس بیمارستان شهدای سروستان نیز بررسی کردیم و به پیمانکاران این دو بخش تذکرات جدی داده شده و ان شاءا.... با همکاری مردم و مجموعه شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، روز به روز شاهد افزایش میزان رفاه و توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات در این مرکز درمانی باشیم.

منبع: سروستان ما
انتهای پیام/س

نظرات بینندگان