کد خبر: ۹۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
اخبار ویژه شیرازه؛

از دستگیری مفسد اقتصادی تا تغییر فرماندار سروستان

اخبار ویژه شیرازه دربردارنده خبرهایی است که در خبرگزاری‌های رسمی منتشر نمی‌شود و از گوشه و کنار استان به گوش می‌رسد.

به گزارش شیرازه، اخبار ویژه شیرازه دربردارنده خبرهایی است که در خبرگزاری‌های رسمی منتشر نمی‌شود و از گوشه و کنار استان به گوش می‌رسد.

در خواست سرپرست فرمانداری از مردم برای امضای طومار حمایت

در پی تودیع فرماندار یکی از شهرستان‌های شرقی استان فارس، سرپرست فرمانداری این شهرستان در پی تلاش گسترده برای کسب کرسی فرمانداری از دهیاران خواسته است برایش طومار حمایت بنویسند.


دستگیری یک مفسد اقتصادی در یکی از شهرستان‌های جنوبی

خبرهای واصله حاکی است، یکی از مفسدان اقتصادی که در یکی از ادارات دولتی شهرستان‌های جنوبی به کار مشغول بوده است، به جرم تفکیک اراضی وقفی و سایر تخلفات اقتصادی دستگیر و بازداشت شده است.


شایعه آلودگی آب آشامیدنی شهر بوانات

در پی بروز شایعاتی مبنی بر آلودگی شهر بوانات به علل نامعلوم، واکنش مناسبی از سوی اداره بهداشت و اداره آبفای بوانات نشان داده نشده است.

عدم شفاف سازی و واکنش نامناسب این ادارات سبب نگرانی مردم بوانات شده است.


درخواست ایجاد بازارچه مرزی در لامرد

در پی فوت یک جوان قاچاقچی از اهالی روستاهای لامرد برخی شبکه های واتساپی مطالبی دست به دست شده مبنی بر این که قاچاق کالا به دلیل بیکاری و بی توجهی به جوانان صورت می گیرد و پیشنهاد کرده اند طرح بازارچه مرزی که در سفر محمود احمدی نژاد به لامرد تصویب شده اجرایی شود.

این گروه‌ها با اشاره به فاصله ۳۰ کیلومتری لامرد با خلیج فارس خواهان برخورداری از امتیاز بازارچه مرزی بوده که در نتیجه با افزایش اشتغال سرب‌های داغ به سمت جوانان شلیک نخواهد شد.


حمایت از دهیار روحانی با امضای طومار

شنیده‌ها حاکی است، تعدادی از مردم در یکی از روستاهای شهرستان داراب در حمایت از روحانی روستا که دهیار روستا هم بوده است و به اتهام جانب‌داری از کاندیدای اصولگرای مجلس عزل شده، با امضای طوماری از مسئولین ارشد نظام استمداد طلبیده‌اند.

شایان ذکر است، این روحانی در بین مردم از محبوبی فراوانی برخوردار است.

 

اختلاف فرماندار و شهردار

گفته می شود، یکی از فرمانداران شهرستان‌های استان فارس که اخیرا حواشی زیادی را به دنبال داشته است و به دلیل حمایت‌های پشت پرده با وجود تخلفات واضح منعکس شده در رسانه‌ها، همچنان از مسئولیت خود عزل نشده است؛ اخیرا اختلافات زیادی با شهردار پیداکرده است.

دلیل اختلاف شهردار و فرماندار، خودداری شهردار از پرداخت حقوق برخی از افراد به کارگیری شده از سوی فرماندار است.

اگر چه شهردار قبل از این حقوق یکی از افراد به کارگیری شده از سوی فرماندار به نام«م.ر» را در قالب مشاور به کارگیری کرده و از منابع شهرداری پرداخت کرده است.

فرماندار سروستان تغییر می‌کند؟

شنیده‌ها حاکی است، تصدی فرمانداری سروستان به زودی به یکی از کاندیداهای اصلاح طلب شیراز که موفق به کسب آرا نشده است، می‌رسد.

همچنین شنیده‌ها حکایت دارد فرماندار سروستان در پست فرمانداری یکی دیگر از شهرستان‌ها قرار می‌گیرد.

نظرات بینندگان