کد خبر: ۹۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
فرمانده سپاه کازرون خبر داد:

بازگشت پیکر شهید کرامت الله افسرده پس از 33 سال به کازرون

پیکر مطهر شهید کرامت الله افسرده از شهدای مفقود الاثر 8 سال دوران دفاع مقدس کازرون پس از 33 سال از دل خاک‌های حاج عمران تفحص شد.

به گزارش شیرازه  پیکر مطهر شهید کرامت الله افسرده از شهدای مفقود الاثر 8 سال دوران دفاع مقدس کازرون پس از 33 سال از دل خاک‌های حاج عمران تفحص شد.

فرمانده سپاه کازرون گفت: پیکر مطهر شهید کرامت الله افسرده که در منطقه حاج عمران و در عملیات والفجر 2 به شهادت رسید پس از 33 سال به آغوش خانواده بر می‌گردد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی خاطرنشان کرد: پیکر این شهید گرانقدر از طریق آزمایش DNA که در اردیبهشت ماه سال 93 توسط ناحیه مقاومت بسیج کازرون(با خون گیری از دو تن از برادران شهید) انجام شد تشخیص هویت شده است.

وی افزود: ان‌شاء الله به زودی پیکر شهید افسرده در کازرون تشییع خواهد شد و اطلاع رسانی لازم درخصوص زمان و مکان برگزاری مراسم تشییع صورت خواهد گرفت.

 شهید کرامت الله افسرده هیچگاه ازدواج نکرد و وی از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

پدر و مادر این شهید نیز پس از تحملِ سالیانِ درازِ فراق از یوسف گمگشته خود، از این دنیا رخ بربستند و به دیدار فرزند خویش شتافتند.

این شهید گرانقدر که متولد پنجم اردیبهشت ماه سال 1342 در روستای بورکی بخش خشت شهرستان کازرون است در تاریخ ششم مردادماه سال 1362 به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر وی تاکنون مفقودالاثر بود.

گفتنی است متعاقبا زمان و مکان تشییع این شهید گرانقدر در همین پایگاه خبری به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

شهید کرامت الله افسرده

شهید کرامت الله افسرده

منبع: کازرون خبر

نظرات بینندگان