کد خبر: ۹۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵

برپایی دوره‌های ارتقای استعدادهای قرآنی دانش‌آموزی در فارس

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: دوره ارتقای استعدادهای قرآنی دانش‌آموزی در این استان در دو بخش دختران و پسران در حال برگزاری است.
به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدولی‌الله محمودی‌نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری دوره ارتقای استعدادهای قرآنی دانش‌آموزی این استان خبر داد و گفت: دوره ارتقای استعدادهای قرآنی دانش‌آموزی استان فارس طی دو مرحله در شهرستان شیراز انجام شد.
وی افزود: با حضور دختران و پسران دانش‌آموز دوره ارتقای استعدادهای قرآنی استان در رشته‌های تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، انشای نماز، قرائت، حفظ و اذان طی دو مرحله برگزار شد.
محمودی‌نژاد اظهار کرد: این برنامه به‌همت آموزش و پرورش فارس و با همکاری سازمان دارالقرآن انجام می‌شود که در این طرح ما وظیفه انتخاب اساتید را به عهده داریم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: متعلمین این دوره، برگزیدگان مسابقات قرآنی دانش‌آموزی سال ۹۴ استان بودند که قبل از شرکت در مسابقات کشوری در قالب اردوهای سه روزه در مرکز استان حاضر شده و مورد تعلیم و تعلم قرار گرفتند.
وی ادامه داد: دوره مذکور این دوره از ۲۲ تا ۲۴ مردادماه سال جاری ویژه دختران و پسران در رشته‌های تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز برگزار می‌شود.
محمودی‌نژاد ادامه داد: همچنین دوره‌های رشته‌های آوایی نیز نظیر رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ، اذان و مداحی ویژه دختران و پسران طی روزهای ۳۰ تیر و اول مردادماه برگزار شد.
وی با یادآوری اینکه مکان برگزاری این دوره‌ها ویژه پسران آموزشگاه امین و ویژه دختران آموزشگاه شهدای صنف پوشاک در نظر گرفته شده است، گفت: در این دوره ۸۰ نفر از برگزیدگان مسابقات قرآن دانش‌آموزی در سال ۹۴ حضور می‌یابند.
نظرات بینندگان