کد خبر: ۹۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
مسئول پایگاه 2 سیار انتقال خون فارس:

بوانات پایگاه ثابت انتقال خون ندارد

مسئول پایگاه 2 سیار انتقال خون فارس گفت: پایگاه ثابت انتقال خون در شهرستان بوانات مستقر نمی باشد و این مهم همیشه یکی از خواسته های مردمان این شهرستان بوده و هست.

به گزارش شیرازه  به همت مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوانات؛ پایگاه 2 سیار انتقال خون جمعیت هلال احمر فارس با حضور در بیمارستان قدیم ولیعصر(عج) بوانات مستقر شد و کار خون گیری طی روزهای شنبه و صبح یکشنبه در ابن مرکز صورت گرفت.

رضایی زاده مسئول پایگاه 2 سیار انتقال خون فارس ضمن تقدیر از حضور مردم بوانات جهت اهداء خون خود به همنوعان، اظهار داشت: طی روزهای شنبه و یکشنبه پایگاه سیار انتقال خون در شهرستان بوانات مستقر شد و بیش از 130 نفر از مردم این شهر در این پایگاه حاضر شده و پس از انجام تست های لازم کار خون گیری از آنها انجام گرفت.

وی افزود: البته در این دو روز افرادی هم مراجعه کردند که پس از انجام معاینات از آنها خونگیری نشد و طی این دو روز بواناتی ها 65 هزار و 500 سی سی خون به همنوعان نیازمند خود اعطا کردند.

رضایی زاده از حضور این پایگاه در روزهای انتهایی مرداد ماه و شهریور ماه در شهرستان بوانات نیز خبر داد.

لازم به ذکر است که پایگاه ثابت انتقال خون در شهرستان بوانات مستقر نمی باشد و این مهم همیشه یکی از خواسته های مردمان این شهرستان بوده و هست.




منبع: حرف رسا،

نظرات بینندگان