کد خبر: ۹۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۴ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵

همکاری بین ایران و ژاپن افزایش می یابد

رئیس کمیته دفاع و امور خارجه مجلس نمایندگان ژاپن گفت: برای بازدید مردم کشورش از ایران، توسعه سرمایه‌گذاری و گسترش ارتباط ها، تلاش همه‌جانبه خود را به کار می بندد.
به گزارش شیرازه، در جلسه ای  که با حضور شهردار شیراز و  یاماماتو وابسته نظامی سفارت ژاپن  و کوموتو دبیر اول سفارت ژاپن در تهران  برگزار شد شهردار شیراز با بیان اینکه افکار عمومی ایران درباره ملت ژاپن مثبت است افزود: شیراز به لحاظ ظرفیت‌های خوب گردشگری آماده سرمایه‌گذاری برای ایجاد تأسیسات زیربنایی، هتل، موزه، مراکز فرهنگی، ساخت تله‌کابین و اجرای دیگر طرح‌های عمرانی و تفریحی مساعد به‌منظور جذب گردشگر است.

علیرضا پاک‌فطرت گفت: با توجه به توافقنامه 10 میلیارد دلاری میان ژاپن و ایران برای سرمایه‌گذاری، در زمینه گردشگری شیراز آمادگی لازم را در این زمینه دارد.

رئیس کمیته دفاع و امور خارجه مجلس نمایندگان ژاپن نیز در این دیدار با اشاره به جذابیت های گردشگری شیراز گفت: در چهار سال آینده با توجه به توافقات هسته‌ای موضوع گردشگری و سرمایه‌گذاری در ایران بسیار پررنگ‌تر از گذشته می‌تواند دنبال شود و گردشگران زیادی از شیراز دیدن خواهند کرد.

ساتو همچنین در این جلسه اعلام کرد: برای بازدید مردم کشورش از ایران، توسعه سرمایه‌گذاری و گسترش ارتباط ها، تلاش همه‌جانبه خود را به کار می بندد.

منبع: روابط عمومی شهرداری شیراز
نظرات بینندگان