کد خبر: ۹۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
شهردار منطقه 3 شیراز خبر داد؛

ایجاد منطقه جدید 11 شهرداری در شیراز

شهردار منطقه سه شیراز از نزدیکی زمان ایجاد منطقه جدید 11 شهرداری این شهر خبر داد.

به گزارش شیرازه، ابراهیم خداشناس شهردار منطقه سه شیراز اظهار داشت: به‌زودی بخشی از گستره وسیع منطقه سه شهرداری شیراز تبدیل به منطقه 11 شهرداری این شهر خواهد شد.

وی همچنین گفت: مکان‌یابی ساختمان شهرداری منطقه 11 نیز در بلوار فضیلت انجام‌ شده است.

این مدیر شهری ادامه داد: منطقه سه شهرداری شیراز واقع در ضلع شمال شرقی شیراز هم‌اکنون 3 هزار هکتار وسعت و 280 هزار نفر جمعیت دارد که با تصمیم شورای اسلامی شهر و شهردار شیراز تبدیل به دو منطقه خواهد شد.

خداشناس افزود: با تبدیل منطقه سه شهرداری شیراز به دو منطقه و کم شدن فاصله‌های دسترسی مردم، خدمات بهتری به شهروندان ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به تأکید شورای اسلامی و شهردار شیراز برای ایجاد فضای سبز و بوستان در منطقه سه به‌عنوان مدخل ورودی شهر و نیز محل عبور مسافران و گردشگران، اعلام کرد: در منطقه سه به سبب نبود زمین ناگزیر از فضای کوهپایه‌ای برای ساخت پارک هفت تن استفاده کرده‌ایم.

شهردار منطقه سه شهرداری شیراز ادامه داد: با ایجاد پارک رکنی، برای نخستین‌بار آب چشمه رکن‌آباد که در شعر حافظ نیز از آن یادشده، احیا می‌شود.

شهردار منطقه سه شیراز با اشاره به آغاز کارهای الحاق هفت هکتار از دامنه کوه در ضلع شمال شرق به پارک برآفتاب این شهر تصریح کرد: بزرگ‌ترین پارک شهر شیراز در گستره‌ای برابر با 400 هکتار را سال آینده تقدیم شهروندان خواهیم کرد.

وی از اجرای پل کابلی ولی‌عصر در منطقه سه شهرداری شیراز نیز یاد کرد و افزود: این پل که یک‌هزار و 500 متر طول دارد با 120 میلیارد تومان هزینه در حال انجام و امید است که اواخر امسال یا اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد.

خداشناس همچنین اظهار داشت: سالانه 11 میلیارد تومان صرف زیرسازی آسفالت منطقه سه شهرداری شیراز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس
نظرات بینندگان