کد خبر: ۹۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
تسویه حساب یک خواستگار در فضای مجازی؛

انتشار عکس از یک دختر نور آبادی در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از شناسایی فردی خبر داد که با انتشار عکس خصوصی در شبکه ی اجتماعی تلفن همراه ، اقدام به هتک حیثیت دختر جوانی کرده بود.

به گزارش شیرازه  سرهنگ  محمد عبادی نژاد در گفت و گویی، بیان داشت: دختر 24 ساله با مراجعه به پلیس فتا شهرستان ممسنی، اعلام کرد که شخصی ناشناس با انتشار عکس خصوصی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام موجب هتک حیثیت وی شده است.

عبادی نژاد افزود: با اقدامات فنی و تخصصی مامور پلیس فتا هویت عامل انتشار تصاویر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس فراخوانده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در وهله اول منکر ارتکاب هرگونه جرمی شد ولی پس از مواجه شدن با مستندات گردآوری شده به ناچار لب به اعتراف گشود و  در خصوص چگونگی ارتکاب جرم،می گوید این دختر جوان نامزد سابق من بوده است، برای انتقام گیری اقدام به انتشار عکس های خصوصی وی در شبکه اینستاگرام کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شده است به کسانی که اقدام به انتشار خلاف واقع و توهین نسبت به اشخاص درسایتها و شبکه های مجازی می کنند هشدار داد و گفت: طبق قانون جرائم رایانه ای هر کس بوسیله سامانه های رایانه ای یا مخابرات اکاذیبی را منتشر نماید افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می گردد.

منبع: نورآنلاین


نظرات بینندگان