کد خبر: ۹۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس:

نقش بانوان در مقابله با توطئه‌های استکبار غیرقابل چشم‌پوشی است

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با اشاره به نقش زنان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی گفت: نقش بانوان مؤمن و انقلابی در مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی غیرقابل چشم‌پوشی است.
به گزارش شیرازه، دوره آموزش تخصصی مطالعات زن و خانواده سازمان بسیج جامعه زنان استان فارس امروز، ۵ مرداد با حضور سردار ابوالفضل گزنی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس برگزار شد.
سردار گزنی در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی گفت: حضرت زهرا(س) الگوی برتر برای بانوان مؤمن در عرصه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی هستند.
وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) نمونه برتر دفاع از ولایت در عرصه سیاسی هم هستند، گفت: ایشان نقش مادری و همسری خود را هم به بهترین نحو ایفا کردند و در عرصه اجتماعی هم با تمام توان در برابر دشمنان و ظالمان ایستادگی کرده و در راه ولایت به شهادت رسیدند.
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با تصریح اینکه بانوان ایرانی در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش موثر و درخشانی در عرصه دفاع از نظام اسلامی داشته‌اند، گفت: بانوی ایرانی به‌عنوان سنگربان خانواده، نقش مادری و همسری خود را به بهترین نحو ایفا می‌کند و همزمان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی هم فعال است.
وی، یکی از وظایف مهم بانوان را تربیت فرزندان صالح به‌عنوان آینده سازان کشور و نظام اسلامی دانست و به اهمیت موضوع عزت نفس زنان در جامعه اشاره کرد و گفت: زنان در حفظ و ارتقای سلامت اجتماع نقش اساسی را بر عهده دارند و با حفظ کرامت، عفاف و حجاب می‌توانند به تقویت و گسترش ارزش‌های اسلامی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کمک کنند.
جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در پایان با بیان اینکه نقش بانوان مؤمن و انقلابی در مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی غیرقابل چشم‌پوشی است، گفت: تقویت حضور و نقش‌آفرینی بانوان مؤمن و بسیجی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مورد توجه سازمان بسیج جامعه زنان قرار گیرد.
نظرات بینندگان