کد خبر: ۹۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
فرمانده سپاه شهرستان مهر خبر داد:

وراوی در شهرستان مهر میزبان دو شهید گمنام می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان مهر گفت: پیکر مطهر 2 تن از شهدای دوران دفاع "شهید گمنام" فردا پنجشنبه و جمعه بر روی دستان مردم قدر شناس بخش های اسیر، گله دار، مهر و وراوی شهرستان مُهـر تشییع و روز شنبه، روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در وراوی دفن می شوند.

به گزارش شیرازه  سرهنگ مهدی قادری فرمانده سپاه شهرستان مهر گفت: پیکر مطهر 2 تن از شهدای دوران دفاع "شهید گمنام" فردا پنجشنبه و جمعه بر روی دستان مردم قدر شناس بخش های اسیر، گله دار، مهر و وراوی شهرستان مُهـر تشییع و روز شنبه، روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در وراوی دفن می شوند.

وی با اشاره به اینکه دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهر وراوی به خاک سپرده می‌شود تصریح کرد: شهدای گمنام وراوی در عملیات محرم منطقه شرهانی و کربلای چهار ام الرصاص به درجه شهادت نائل آمده که پیکر پاک این دو شهید والامقام صبح شنبه 9 مرداد در شهر وراوی شهرستان مهر به خاک سپرده می‌شوند.

وی در جواب خبرنگار ما که از وی پرسید محدوده ی سنی این دو شهید گمنام چند ساله هستند گفت: این دو شهید گمنام محدوده سنی 16 تا بیست سال قرار داشته اند.


سرهنگ قادری در پایان صحبت هایش در رابطه با مکان تدفین شهدای گمنام شهر وراوی گفت: در یک حرکت جهادی محل دفن این دو شهید گمنام کمتر از 48 ساعت آماده و رز این مکان 30 درخت نخل کاشته شده است و این حرکت، یک حرکت جهادی مردمی و همه ی دستگاه های اجرایی، ادارات و نهادهای بخش وراوی و شهرستان مهر بوده است.  

منبع: عصر مُهـر،

نظرات بینندگان