کد خبر: ۹۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
امام جمعه مُهـر:

مسئولان اختلافات را کنار بگذارند

امام جمعه مُهـر گفت: اگر اختلاف بین مسئولان کنار گذاشته نشود و با این موضوع برخورد نشود باعث خدشه دار شدن اعتماد مردم به نظام می شود که دیگر این مسئله جبران پذیر نیست.

به گزارش شیرازه  نماز وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن جمعه شهر مُهـر با حضور مسئولان و مردم ولایت مدار و به امامت حجت السلام اصغر شاکری امام جمعه شهر مُهـر در مصلای نماز جمعه اقامه شد اما این نماز جمعه دو میهمان ویژه هم داشت، دو شهید گمنام دفاع مقدس که صبح فردا در شهر وراوی دفن می شوند.

حجت‌الاسلام اصغر شاکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مهر با اشاره به سالگرد نهضت مشروطه اظهار داشت:یکی از علل اصلی شکست انقلاب مشروطه بی توجهی به رهبری ، ولایت فقیه و روحانیت بود که حضرت امام حمینی(ره) این خلاء بزرگ در انقلاب مشروطه را در انقلاب اسلامی پر کرد.

امام جمعه مهر اختلاف بین روحانیت در انقلاب مشروطه را دومین علت شکست این نهضت عنوان و تاکید کرد: اختلاف علما و روحانیت سم مهلکی بود که اگر امروز نیز از این موضوع عبرت نگیریم ، انقلاب به سرنوشت مشروطه دچار می شود.

وی ادامه داد:اگر اختلاف بین مسئولان کنار گذاشته نشود و با این موضوع برخورد نشود باعث خدشه دار شدن اعتماد مردم به نظام می شود که دیگر این مسئله جبران پذیر نیست.

حجت الاسلام شاکری کنار گذاشتن علمای نافذ و بیدار در انقلاب مشروطه را یکی دیگر از علل شکست این انقلاب دانست و ابراز داشت:عده ای درباری با رواج برچسب هایی به روحانیت،باعث شکست این انقلاب شدند.

شاکری با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت جانسوز امام جعفر صادق (ع)، تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام بخش وراوی از مردم برای حضور در مراسم تشییع و تدفین این شهدای گرانقدر دعوت کرد.

منبع: عصر مُهـر

برچسب ها: مهر ، نماز جمعه ، شاکری
نظرات بینندگان