کد خبر: ۹۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
فرماندار ممسنی:

نماینده و مدیران استانی، گازرسانی به دشمن زیاری را پیگیری کنند

فرماندار ممسنی از نمایندگان مجلس و مسئولان استانی خواستار پیگیری پروژه گاز رسانی به بخش دشمن زیاری شد.

به گزارش شیرازه  رهام پیکری فرماندار ممسنی بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع گازرسانی و لزوم برخورداری  بخش دشمن زیاری از این نعمت بزرگ انتظار می رود اعتبار جهت تداوم پروژه های گازرسانی به روستاهای باقیمانده از طرف شرکت گاز و نمایندگان محترم تامین شود.

وی در جمع مردم دشمن زیاری افزود: با توجه به اینکه در بخش دشمن زیاری ، اقلیم سردی وجود دارد امیدواریم بتوانیم مشعل گاز را هر چه زودتر در خانه های مردم این بخش روشن کنیم و از نمایندگان و مسئولان استانی خواستار پیگیری این موضوع هستیم.

پیکری افزود:کمبود آب بویژه در فصول گرم سال،لزوم بهسازی راه های ارتباطی، زیرسازی و آسفالت راه های روستایی و ... از جمله درخواست های اهالی بخش دشمن زیاری است.

وی در بحث کشاورزی و باغات نیز گفت: بخش دشمن زیاری بالغ بر 20 هزار هکتار باغات انگور دارد ولی متاسفانه هیچگونه صنایع تبدیلی در این خصوص وجود ندارد و بعضا اگر پروژه ای در این زمینه آغاز به کار کرده است متاسفانه پس از مدتی نیمه کاره رها شده است.  سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی یکی از ضرورت های این بخش به شمار می رود.

فرماندار ممسنی در پایان گفت: از همه مردم فهیم بخش دشمن زیاری خواهشمندیم که در بحث صنایع تبدیلی و جذب سرمایه گذار در این قطب اقتصادی همکاری لازم را داشته باشند تا با این عمل  بتوانیم هم سرمایه گذاری و هم ایجاد اشتغال را برای جوانان  فراهم نمائیم.

گفتنی است دشمن زیاری یکی از بخش های شهرستان ممسنی است که در همسایگی شهرستان های شیراز و سپیدان قرار گرفته است.

منبع:  نورآنلاین

نظرات بینندگان