کد خبر: ۹۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
امام جمعه شهرستان نی ریز:

از سنت های غلط و تحریفی دین مسیحیت و غربی ها دوری بجویید

امام جمعه شهرستان نی ریز با اشاره به فرهنگ غلط غربی و دوری از تجمل گرایی و توجه بیش از پیش به سنت ها و آیین های خوب دین مبین اسلام ؛ جوانان را به ازدواج و تشکل خانواده دعوت کردند.

به گزارش شیرازه  آیت الله سید محمد فقیه امام جمعه شهرستان نی ریز در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت : امیدوارم که خداوند متعال به ما توفیق تقوای الهی و توانایی دوری از گناه را نصیب ما کند که رستگاری هر دو دنیا را در پی دارد.

وی در ادامه افزود : همان طور که در گذشته هم به موضوع مهم اجتماع اشاره کردم می بینید همان طور که از دستورات و آیات الهی پیداست طبع انسان اجتماعی است و اگر بخواهد پیشرفت کند در سایه اجتماع تحقق می یابد.

سید محمد فقیه اظهار داشت : سنت الهی و مسئله ازدواج نجات بخش و کلید راه گشا جوامع امروز است و به جد محکوم کردن سنت اشتباه و غلط راحبه های مسیحی که به عناوین ترک دنیا و عبادت پروردگار مجرد می مانند که در پی آن شاهد فسادهای مختلف اخلاقی و اجتماعی در جوامع غرب هستیم.

وی ادامه داد : جوانان عزیز، برادران و خواهران مطابق دستورات اسلام به مسئله ازدواج اهمیت دهید که در پی آن اجتماع و پیشرفت حاصل می شود و پیرو برنامه های اسلام باشید و آگاه باشید که دنباله رو سنت های غلط و تحریف شده دین مسیحیت نباشد و متأسفانه می بینیم که تعدادی اندک خلاف قوانین کشور و اسلام ، دنباله رو سنت های غلط و تحریفی مسیحیت و غربی ها هستند

امام جمعه شهرستان نی ریز بیان داشت : خداوند متعال برای هر فرد جفت و همسری از جنس خودش آفریده و خلق کرده و بدانید ازدواج آرامش بخش روح و مسبب رستگاری انسان در هر دو دنیاست و همچنین پروردگار رحمت خودش را در محبت بین زوجین قرار داده است و فرزندان در سایه محبت پدر و مادر رشد و پیشرفت می کنند.

وی گفت : برادران و خواهران پیرو و دنباله رو سنت حسنه پیامبر (ص) باشید و حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی خود قرار دهید .

سید محمد فقیه بیان داشت : مراقب باشید که خداناکرده و ناخواسته دنباله رو سنت های غلط غربی ها و فرهنگ مفسدانه آنها نباشید و از تجمل گرایی دوری بجویید .

وی در پایان گفت : مطابق دستورات الهی و دین مبین اسلام، زندگی و آینده خود را تبیین و دنبال کنید که رستگاری و آرامش را در پی دارد.

منبع: نبض نی ریز

نظرات بینندگان