کد خبر: ۹۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
امام جمعه بوانات خطاب به مسئولان وزارت خارجه:

حتی اصل موضوع مذاکره را برای ملت خودمان محرمانه دانستند

امام جمعه بوانات گفت: یک سؤال از اصحاب برجام!! شما دوستان بزرگوار مذاکره کننده حتی اصل موضوع را برای ملت خودمان محرمانه دانستید، از اعتماد به غرب چه نصیبمان شده است؟

به گزارش شیرازه حجت السلام علی مدد زارع امام جمعه  شهرستان بوانات در خطبه های نماز با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور، نماز جمعه را پایگاه بیان مشکلات مردم برشمرد و اظهار داشت: بحمدالله امروز تمامی تفکرات رایج سیاسی در جامعه در نمازجمعه حضور پیدا می کنند و عموما به ارزشهای انقلاب پایبند هستند، البته باید توجه داشت که افراد زاویه دار با ولایت این نوع نمازجمعه را بر نمی تابند، و می گویند هیچ کس حق اعتراض و انتقاد به ما را ندارد و اگر انتقادی شد باید برخورد شود، فضای نماز جمعه فضای ترویج اندیشه اسلام ناب است فضای ترویج منویات امام راحل و اندیشه های سیاسی ولی امرمسلمین ومقام ولایت است.

خطیب جمعه بوانات در جای دیگری از خطبه های نماز به سفر هفته آینده استاندار فارس به شهرستان بوانات اشاره و از وی خواست تا توجه ویژه ای به شهرستان محروم بونات داشته باشد.

وی افزود: انتظار ما از استاندار محترم در این سفر این است که حداقل هائی برای شهرستان به همراه داشته باشد که به دلیل ضیق وقت فقط اشاره می کنم؛ مورد اول حل شدن مشکل توسعه و عمران که بزرگترین شرکت تعاونی مردمی فارس است،  دومین مورد؛ در سال مزین به اقتصاد مقاومتی توقع مردم این شهرستان حمایت از سرمایه گذار است و سومین مورد:؛متأسفانه بعضی از مدیران توانمند و بومی که واقعا خدمت به مردم سرلوحه کاری آنها بوده حذف شده اند، توقع مردم جواب منطقی به این نوع از عملکردهاست.

امام جمعه بوانات در ادامه گفت: یک درخواست از استاندار این است که اجازه ندهند فضای شهرستان امنیتی شود، چرا اینجا کسی جرأت اظهار نظر نداشته باشد؟ چرا نباید رسانه ها و مردم انتقادات خود را آزادانه بیان کنند؟ مگر فرمایش مقام معظم رهبری درباره مطالبه گری را مسئولان این شهرستان نشنیده اند؟ معنای مطالبه گری چیست؟ استاندار محترم، فعالان بخش گردشگری نسبت به عدم همکاری مسئولین در این بخش گلایه های جدی دارند و می گویند علاوه بر اینکه حمایتی نمی شود کار شکنی نیز صورت می گیرد.

حجت الاسلام زارع همچنین برداشت حقوق های نا متعارف از بیت المال را خیانت به خون شهدا دانست و از دولت خواست تا طبق فرموده مقام معظم رهبری و طبق خواست مردم شریف ایران به این مهم رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: تا کی این مسئله باید طول بکشد.؟ مردم کشور این روزها با مشکلات مهم اقتصادی و فقر دست و پنجه نرم می کنند اما فرزند پرروی یکی از این مدیران می گوید: ما سهممان و حقمان از انقلاب را گرفته ایم.!! پس حق آن جانبازی که پایش را در راه اسلام و انقلاب داده چیست.؟

امام جمعه بوانات در جای دیگری از سخنان خود به مسایل برجام نیز اشاره کرد و اضافه کرد: یک سؤال از اصحاب برجام!!! اخیرا خبر درز اخبار محرمانه هسته ای منتشر شد، شما دوستان بزرگوار مذاکره کننده حتی اصل موضوع را برای ملت خودمان محرمانه دانستید، اما امروز جزئیات مسائل هسته ای کشور درز کرده فقط می خواهیم بدانیم آیا چیزی غیر از این، از اعتماد به غرب نصیبمان شده است؟

منبع: حرف رسا

نظرات بینندگان