کد خبر: ۹۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۱ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
رئیس پلیس راهورشهرستان سپیدان:

پلیس راهور سپیدان در آماده باش کامل است

رئیس پلیس راهور سپیدان از آماده باش نیروهای پلیس راه و راهنمایی و رانندگی شهرستان خبر داد و گفت: گردشگران برای گرفتار نشدن در ترافیک های سنگین، برای بازگشت برنامه ریزی کرده و ساعت های پایانی تعطیلات را انتخاب نکنند.

به گزارش شیرازه  سروان وحید حسینی رئیس پلیس راهورشهرستان سپیدان  اظهار داشت : سپیدان در تعطیلات تابستانی امسال، پذیرای تعداد زیادی گردشگر از سراسر کشور است و در واقع، با تعطیلات چند روزه موج نخست مسافرت های تابستانی را شاهد هستیم.

وی افزود: پلیس راهور سپیدان برای ایجاد امنیت در راه های درون و برون شهری و تفرجگاه های شهرستان آمادگی کامل دارد.

حسینی با تصریح براینکه هدف پلیس با حضور پررنگ، برقراری امنیت و ایجاد فضای آرام برای گردشگران است، گفت: نیروهای پلیس شهرستان سپیدان در حالت آماده باش، آماده خدمت رسانی به گردشگران و شهروندان هستند.

وی با اشاره به اهتمام پلیس برای خدمت رسانی به گردشگران و روان سازی ترافیک ها خاطرنشان کرد: پلیس راه و راهنمایی و رانندگی شهرستان سپیدان در این تعطیلات، به روان سازی ترافیک ها و امن سازی راه ها اقدام کرده اند.

رئیس پلیس راهور سپیدان با اشاره به پایان یافتن تعطیلات و پیش بینی بار سنگین ترافیک در محورهای خروجی شهرستان، از اتخاذ تمهیدات لازم برای بازگشت امن گردشگران به مقاصدشان خبر داد و افزود: در روز پایانی تعطیلات ، طرح ترافیک پلیس برای خودروهای سنگین اجرا خواهد شد.

وی خروج گردشگران در یک بازه زمانی محدود را موجب ایجاد ترافیک های سنگین ذکر و اضافه کرد: مسافرانی که این امکان برای آنها وجود دارد، بازگشت خود را به روزهای آتی موکول کنند تا با ترافیک های سنگین مواجه نشوند.

وی در ادامه گفت: پلیس راهور شهرستان از اجرای طرح های ویژه ترافیکی این ایام اهداف متعددی را دنبال می کند که ارتقای سطح ایمنی عبور و مرور و برقراری نظم و امنیت ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان به خصوص معابر منتهی به استان های فارس و کهگلویه وحضور هدفمند و گسترده واحدهای راهور در سطح معابر به ویژه اطراف اماکن و  معابر منتهی به محورهای مواصلاتی از جمله آنهاست.

رئیس پلیس راهور سپیدان افزود: مأموران ما با بکارگیری تمام امکانات و توان موجود در خدمت شهروندان ،مسافران و سایر هموطنان هستند و با برنامه ریزی های انجام شده نسبت به روان سازی ترافیک و برخورد قاطع با تخلفات رانندگی به ویژه در محل های اسکان گردشگران اقدام می کنند.

حسینی تأکید کرد: پلیس با رانندگانی که به قوانین و مقررات و حقوق شهروندی بی توجهی نشان دهند و جان خود و سایر شهروندان را با تخلفات حادثه ساز به خطر بیندازند یا با ایجاد آلودگی صوتی و عدم رعایت شئونات اجتماعی برای دیگران ایجاد مزاحمت نمایند برخورد قاطع و قانونی می کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نیروهای کمکی نیروی انتظامی از مرکز  استان و نیروهای راهداری و راهور نیز به صورت شبانه‌روزی در حالت آماده‌باش هستند، تصریح کرد: مسافران و گردشگران باید برای رفتن به‌مسافرت با شناخت از جاده و انتخاب زمان مناسب ورود و خروج سفر خویش را مدیریت کنند تا مانند مسافران دیروز و امروز در میان راه سرگردان نشوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی علاوه بر جاده‌ها در مراکز تفریحی و گردشگری و در سطح شهر مستقر هستند، گفت: تاکنون مشکل خاصی در منطقه ایجاد نشد و هیچ‌مورد فوتی برای اعلام نشده است .

منبع: مارگون



نظرات بینندگان