کد خبر: ۹۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز خبر داد:

اتمام اردوی دو روزه بچه های آسمان ویژه مکبران مساجد

برنامه اردوی، آموزشی، تفریحی و فرهنگی بچه های آسمان، ویژه مکبران نوجوانان طرح مسجد ما سپاه ناحیه بقیه الله(عج) که در مرکز آموزش امام علی(ع) برگزار شده بود، بعد از گذشت دو روز با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش شیرازه  سرهنگ محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی موج ما با اشاره به اتمام اردوی بچه های آسمان گفت: برنامه اردوی، آموزشی، تفریحی و فرهنگی بچه های آسمان، ویژه مکبران نوجوانان طرح مسجد ما سپاه ناحیه بقیه الله(عج) که در مرکز آموزش امام علی(ع) برگزار شده بود، بعد از گذشت دو روز با موفقیت به پایان رسید.

سرهنگ دوستدار هدف از برگزاری این اردو آموزش بچه‌های مکبر مساجد دانست و خاطر نشان کرد: نزدیک به یکصدو ده دانش‌آموز از ۳۰ مسجد طرح مسجد ما در این اردو شرکت کردند.

وی به برگزاری هشت برنامه در این اردو اشاره کرد و گفت: مراسم افتتاحیه، پیاده روی درشب ورزم شبانه، برگزاری کلاس آموزشی آداب و اخلاق مکبری، کلاس آداب نماز جماعت و اهمیت مسجد، کلاس حدیث خوانی، مسابقه ورزشی ترکیبی و چند گانه با هدف آموزش کار تشکیلاتی و بازی و تفریح سالم با وسایل ساده، استخر و اختتامیه و تقدیم لوح یاد بود به شرکت کنندگان و نامه تشکر خطاب به والدین عزیزان از جمله برنامه های این اردو بود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با اشاره به طرح حدیث خوانی در مساجد افزود: یکی دیگر از برنامه های طرح مسجد ما، حدیث خوانی نوجوانان در بین الصلاه می باشد که در این اردو نوجوانان بیش از ۴۰ حدیث را تمرین کردند.

مسجد پویا، محله پاک

سرهنگ دوستدار ادامه داد: اعتقاد داریم که اگر محله پاکی بخواهیم باید از مسجد شروع شود و مسجد هم باید پویا باشد لذا شعار ما در این راستا "مسجد پویا، محله پاک” است که از این به بعد کارکرد در طرح مسجد ما، در راستای احیاء مسجد است.

وی اذعان داشت: معتقدیم که یکی از موثرترین راه های مقابله با آسیب های اجتماعی، ترویج نماز و احیاء مسجد می باشد لذا در این راستا شعار ” آینده را از مسجد بسازیم” انتخاب کرده ایم.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) در پایان خاطر نشان کرد: برنامه های متنوع برای گروه‌های مختلف برگزار شد که میتوان به آموزش خادمان بهشت، آموزش و توانمند سازی سرگروه های حلقه صالحین طرح مسجد ما اشاره کرد.


اردو بچه های آسمان (2)

اردو بچه های آسمان (11)

اردو بچه های آسمان (6)

اردو بچه های آسمان (7)

اردو بچه های آسمان (12)

اردو بچه های آسمان (8)

اردو بچه های آسمان (10)

اردو بچه های آسمان (4)

اردو بچه های آسمان (9)

اردو بچه های آسمان (3)

اردو بچه های آسمان (5)

اردو بچه های آسمان (13)

اردو بچه های آسمان (14)

اردو بچه های آسمان

منبع:  پایگاه تحلیلی خبری موج ما

نظرات بینندگان