کد خبر: ۹۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۲ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

بهره‌برداری از یک مسجد خیرساز در منطقه فاقد مسجد جنت شهر داراب

مسجد امام هادی(ع) با زیربنای ۳۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان در منطقه جنت شهر داراب که از مناطق محروم و فاقد مسجد استان فارس است، به بهره‌برداری رسید.
به گزارش شیرازه، مراسم افتتاحیه و بهره‌برداری از مسجد امام هادی(ع) دیروز، ۱۰ مرداد با حضور جمعی از خیران و مسئولان و مردم در جنت شهر داراب برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در این مراسم گفت: در خصوص مساجد دو نکته اهمیت دارد نخست احداث که به همت تلاش بانیان خیر صورت پذیرفته است و دیگری آبادانی مسجد که به حضور و بهره‌برداری معنوی از آن است.
وی افزود : منطقه جنت شهر داراب از مناطق محروم و فاقد مسجد استان است اما با همکاری، حضور و مشارکت مردم، ساخت مسجد امام هادی(ع) با زیربنای ۳۰۰ متر مربع، محقق شده و با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می رسد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در ادامه به جایگاه خیران مسجدساز اشاره کرد و گفت: در روایتی از پیامبر بزرگ اسلام است که اگر کسی به اندازه لانه یک پرنده در ساخت و ساز یک مسجد کمک کند، خدواند برای وی در بهشت یک خانه بنا می‌کند و این از فضل و کرم حضرت حق است که برای بندگانش چنین پاداشی در نظر می‌گیرد.
موسوی حضور و وحدت را عامل اصلی رونق و بهره‌برداری معنوی از مسجد دانست و تصریح کرد: ساخت مسجد امام هادی(ع) به‌همت بانی خیر دکتر انورالترکی انجام شد و اکنون وظیفه عموم مردم جنت شهر است تا با صفوف متحد نماز جماعت خود دین خود را به خانه خدا ادا و برای عمران دائمی آن تلاش کنند.
نظرات بینندگان