کد خبر: ۹۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۴ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
شهردار منطقه 7 شیراز خبر داد

تکمیل رینگ دور شهری با احداث بلوار 9 کیلومتری مولوی شیراز

شهردار منطقه هفت شیراز گفت: 90 درصد از کارهای احداث فاز یک بلوار 9 کیلومتری مولوی در راستای تکمیل رینگ دور شهری شیراز انجام شده است.

به گزارش شیرازه، رضا مسعودی شهردار منطقه هفت شیراز گفت: بخش عمده‌ای از مرحله یک پروژه احداث فاز یک بلوار 9 کیلومتری مولوی از بلوار خلیج‌فارس تا بلوار اتحاد این شهر اجرا شده است.

وی افزود: قسمتی از این پروژه که بلوار ولایت را به تخت جمشید وصل می‌کند نیز به مرحله ساخت 85 درصدی رسیده است که امیدواریم در چندماهه اخیر تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

شهردار منطقه هفت شیراز افزود: این پروژه که اکنون دو بخش آن در حال اجرا است، پنج تقاطع غیرهمسطح در مسیر خود دارد، در چند مرحله انجام خواهد یافت.

مسعودی یادآور شد: یکی از این تقاطع‌ها که روی رودخانه خشک واقع می‌شود در مرحله احداث است و دو تقاطع را نیز در حال مطالعه داریم.

وی با بیان اینکه بلوار مولوی از بزرگ‌ترین بلوارهای در دست احداث شیراز است، گفت: این پروژه از محور خلیج‌فارس آغاز می‌شود و در ادامه مسیر خود از روی رودخانه خشک عبور می‌کند و به بلوار نصر شرقی و ازآنجا به میدان نصر، بلوار رسول اعظم(ص) و دروازه قرآن وصل می‌شود.

این مسؤول ادامه داد:  اجرای این پروژه ضمن وصل شرق این شهر به شمال آن، زمان مسافرت درون‌شهری را کوتاه و گره‌های ترافیکی را حل می‌کند.

شهردار منطقه هفت شیراز اعلام کرد: با همت شورای شهر و شهرداری امسال 34 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای منطقه هفت شهرداری شیراز در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان