کد خبر: ۹۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵

کلنگ نمازخانه قدمگاه محمد حنفیه بوانات زده شد

با حضور حجت الاسلام زارع امام جمعه شهرستان بوانات و خیرین حاضر در قدمگاه محمد حنفیه، کلنگ ساخت نمازخانه این تفرجگاه بر زمین زده شد.

به گزارش شیرازه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و با حضور حجت الاسلام زارع امام جمعه شهرستان و خیرین حاضر در قدمگاه محمد حنفیه، کلنگ ساخت نمازخانه این تفرجگاه بر زمین زده شد.

حجت الاسلام زارع امام جمعه شهرستان بوانات در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور خیرین شهرستان بوانات در انجام کارهای عمومی، کمک به ساخت نمازخانه را یکی از صدقات جاری برای خیرین برشمرد و اظهار داشت: برای ساخت این موارد اگر خیرین پیش قدم شوند کار بهتر و با سرعت بیشتری پیش می رود.

لازم به ذکر است در این مراسم حاضرین و خیرین حاضر در قدمگاه مبلغی بالغ بر 13 میلیون ریال جهت ساخت این نمازخانه کمک کردند.

هیئت امناء قدمگاه و تفرجگاه محمد حنفیه شماره حساب 700 نزد صندوق قرض الحسنه ولیعصر(عج) سوریان بوانات را جهت کمک خیرین برای ساخت این نماز خانه اعلام کرد و از خیرین خواستند تا در سرعت بخشیدن به ساخت این نماز خانه کمک کنند.

قدمگاه یا تفرجگاه محمد حنفیه بوانات یکی از نقاط بسیار زیبای گردشگری در این شهرستان می باشد که با یک چشمه اب بسیار خنک و درختان سر به فلک کشیده در فصل تابستان پذیرای میهمانان زیادی از شهرستان و شهرستانها و استانهای همجوار می باشد.




منبع:  حرف رسا

نظرات بینندگان