کد خبر: ۹۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۵ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان فسا :

قطعا برجام به شکست تاریخی خود رسیده است

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان فسا در رابطه با شکست برجام گفت: از این پس هرکس بر مذاکره و اعتماد با آمریکا پافشاری کند می توان قاطعانه گفت که مجری توطئه های آمریکا در داخل برای نابودی ملت شریف و سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش شیرازه محمد حسین عبداللهی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان فسا گفت: با فروپاشی ستون های برجام به دلیل بدعهدی های آمریکا ، برجام از هم پاشیده شد و معاندین داخلی رسوا شدند و غافلین بیدار! 

عبداللهی اضافه کرد: پس از اجرایی شدن برجام و انجام کامل تعهدات ایران و اجرا نشدن تعهدات آمریکا بعداز گذشت حدود 6ماه ، که نتیجه دلخوشی و اعتماد ساده لوحان و معاندین داخلی به آمریکا بود ،اکنون ستون های برجام به دلیل بدعهدی های آمریکا و انجام ندادن تعهدات 1+5 فرو پاشیده و قطعا برجام به شکست تاریخی خود رسیده است.

مسئول بسیج دانشجویی فسا افزود: همان گونه که مدت ها قبل از امضای توافقنامه هسته ای رهبر معظم انقلاب بارها بد عهدی وبی اعتمادی به آمریکا را گوشزد نمودند اما متاسفانه عده ای غافلانه وتعدادی عامدانه نظام را مجبور نمودند که بار دیگر تجربه تلخ مذاکره و اعتماد به آمریکا که از سر ساده لوحی و عناد بود تکرار شود .

عبداللهی بااشاره به رکود در کشور اظهار داشت: آنچه از پسا برجام ماند جز رکود ،بیکاری ،قاچاق کالای خارجی ،تعطیلی کارخانجات و گارگاه های داخلی ،تحویل صنعت نفت و خودرو سازی به دشمنان با قراردادهای بی منطق،  ،مسلط کردن آنان بر سیستم مالی و اقتصادی و فرهنگی کشور ،اشرافیگری  و پرداخت حقوق های نجومی در ،افزایش فشار بر ایران ،تعطیلی پیشرفت های هسته ای و فضایی ،توقف پیشرفت علمی و هزاران درد بی درمان حاصلی برای مردم ایران نداشت.

وی اضافه کرد: این در حالی بود که رئیس جمهور وعده داده بود کاری می کند که هم سانتری فیوژها بچرخد هم سفره مردم ، باید از  ملت عزیزایران پرسید آیا تحریم ها برداشته شده است و سفرهای شما پر گردیده؟ آیا واقعا سانتریفیوژها می چرخند؟ آیا با وعده قبل از انتخابات رئیس جمهور 100 روزه مشکلات معیشت مردم برطرف شد ؟ و ده ها سوال دیگر که از دولت تدبیر و امید انتظار شنیدن جواب منطقی برای آن دارند.

عبداللهی در ادامه تاکید کرد: در صورتی که اگر دولتمردان اندکی از نصایح و راهنمایی های رهبری را عمل می نمودند اوضاع اکثریت مردم این همه رقت بار نمی شد و رکود وبیکاری بر این مملکت حاکم نمی شد ودر نتیجه آن هم دولت نزد مردم وجهه بسیار درخشانی پیدا می کرد و هم به هر جا نگاه می کردیم شاهد درد و رنج و مشکل نبودیم.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان فسا در پایان گفت: برجام همانگونه که از قبل روشن بود ،فرجامش عقب نشینی ما در مقابل دشمن بدون دادن امتیاز توسط آمریکا به ما بود و تنها دستاورد آن ،آگاه شدن قاطبه غافلان و فراموشکاران از دشمنی های آمریکا و هم پیمانانش بود و از این پس هرکس بر مذاکره و اعتماد با آمریکا پافشاری کند می توان قاطعانه گفت که مجری توطئه های آمریکا در داخل برای نابودی ملت شریف و سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد. حال می خواهد در جایگاه رئیس جمهور مملکت باشد یا مسئول دست آخر کشور!

منبع: فسایی


نظرات بینندگان