کد خبر: ۹۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۳ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۵

عامل شهادت مأمور نیروی انتظامی در فارس به هلاکت رسید

عامل شهادت استوار دوم ایرج ایلانی در شهر خشت شهرستان کازرون شناسایی و به هلاکت رسید.
به گزارش شیرازه، سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در پی تیراندازی منجر به قتل شخصی به هویت س- ح و مجروحیت یک نفر در بخش خشت شهرستان کازرون توسط فردی به هویت س -م  و متعاقب آن درگیری با مأموران این شهرستان در سی و یکم خرداد ماه که منجر به شهادت استوار دوم " ایرج ایلانی" شد، موضوع شناسایی و به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

گودرزی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی و اطلاع از این موضوع که قاتل به همراه دو نفر از همدستانش در منزلی واقع در بخش خشت شهرستان کازرون مخفی شده‌اند، ماموران انتظامی شهرستان، نیروهای یگان تکاور و یگان ویژه پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و مخفیگاه این افراد را مورد محاصره قرار دادند.

وی افزود: پس از اخطارهای متعدد پلیس به این افراد مبنی بر تسلیم کردن خود  آن ها توجهی نکرده و به سمت مأموران اقدام به تیراندازی کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در نهایت پس از مدتی درگیری قاتل اصلی  س- م   و یکی از همدستانش به هلاکت رسیده و همدست دیگر وی نیز توسط مأموران دستگیر شد.

وی با بیان اینکه در پرونده این افراد علاوه بر قتل و به شهادت رساندن مأمور نیروی انتظامی، سرقت‌های مسلحانه متعدد نیز وجود دارد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه آنها دو قبضه اسلحه کلاش به همراه شش خشاب و فشنگ های مربوطه کشف شد.


نظرات بینندگان