کد خبر: ۹۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
عضو شورای شهر مرودشت:

صدا و سیمای فارس عملکرد ضعیفی در بخش شهرستان ها داشته است

عضو شورای شهر مرودشت گفت: امروز رسانه یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که می تواند در سریع ترین زمان ممکن مشکلات٬ گزارش ها، اخبار و مستندهای مربوط به شهرستان ها را اطلاع رسانی کند اما متاسفانه صدا و سیمای فارس عملکرد ضعیفی در بخش شهرستان ها داشته است.

به گزارش شیرازه محمدحسن زارعی نژاد عضو شورای شهر مرودشت  در مورد عملکرد صدا و سیمای استان فارس در بخش شهرستان ها گفت: امروز رسانه یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که می تواند در سریع ترین زمان ممکن مشکلات٬ گزارش ها، اخبار و مستندهای مربوط به شهرستان ها را اطلاع رسانی کند.

زارعی نژاد افزود: شهرستان مرودشت از لحاظ امکانات اعم از آثار باستانی٬گردشگری٬بقاع متبرکه مثل ایوب نبی(ع)٬ اماکن طبیعی مثل بهشت گمشده ٬تیره باغ ٬تنگ خشک و ... در استان فارس و حتی کشور منحصربه فرد است.

عضو شورای شهر مرودشت در ادامه گفت: شهرستان مرودشت دارای روستاهای گردشگری است که یکی از آن ها روستای دشتک است که یکی از قدیمی ترین روستاهای استان با لهجه دشتکی است که بقایای آثاری از دوره هخامنشیان در آن به جا مانده است. حتی براساس اطلاعاتی که در میراث فرهنگی٬ صنایع دستی و گردشگری فارس موجود می باشد درخت چنار این روستا یکی از قدیمی ترین درختان ایران است.

این عضو شورای شهر گفت: شهرستان مرودشت از لحاظ برخورداری از آثار باستانی٬ گردشگری، تفریحی و اماکن مذهبی بی نظیر است که فقط مواردی را به صورت خلاصه گفتم. حال صدا و سیمای فارس کدام مستند را در خصوص مشکلی چون بیماری سالک از مرودشت داشته اند٬ در حالی که رسانه ها جهت آگاهی مردم از مسایل روز اجتماع و همچنین نقد کردن مسئولین و مشکلات مردم در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی، بهداشتی و....نقش بسزایی دارند و به عنوان یکی از نیازهای اولیه و در دسترس جامعه بشری می باشد.

وی افزود: رسانه ها در جهت پررنگ کردن فرهنگ اسلامی که دغدغه عالمان دینی هست نقش بسزایی دارند.

زارعی نژاد بیان کرد: صدا و سیمای فارس عملکرد ضعیفی در بخش شهرستان ها دارند و مرودشت حتی از یک رادیو محلی محروم می باشد٬ از مسئولان صدا و سیما می خواهیم از سیاست یک قطبی به سیاست چند قطبی به شهرستان ها و دومین شهرستان استان مرودشت نگاه کنند.

عضو شورای شهر در پایان گفت: بی توجهی صدا و سیما به مرودشت سال هاست که ادامه دارد و ما می خواهیم که این رویکرد تغییر کند و فعال شدن این سازمان اثر گذار و مفید را جهت توسعه و پیشرفت٬ معرفی٬ جذب سرمایه گذار و گردشگر را می خواهیم.

وی اظهار داشت: بنده بعنوان یکی از خادمین مردم شریف وشهید پرور مرودشت در پارلمان شهر که از مردم رای اعتماد گرفته ام موجی از نارضایتی مردم را به سازمان صدا وسیمای استان فارس در راستای حمایت و استفاده بهینه از این مهم منتقل میکنم.

منبع: مرودشت نا

نظرات بینندگان