کد خبر: ۹۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵

پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) به شیخ زکزکی در زندان داده شد

برخی نزدیکان شیخ زکزکی ، اجازه پیدا کردند پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا علیه السلام را درون زندان ببرند که موجب مسرت و خوشحالی زاید الوصف شیخ زکزکی و همسر مکرمشان شد.

به گزارش شیرازه، در دیدار اخیر برخی نزدیکان شیخ زک زکی با ایشان، اجازه پیدا شد پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا علیه السلام را درون زندان  ببرند که موجب مسرت و خوشحالی زاید الوصف شیخ زکزکی و همسر مکرمشان شد.

پرچم متبرک حرم رضوی که برای جشن های دهه کرامت و میلاد امام رضا علیه السلام و سلسه برنامه های فرهنگی تبلیغی زیرسایه خورشید همراه با دیگر محصولات فرهنگی  به نیجریه ارسال شده بود. با هماهنگی صورت گرفته به درون زندان شیخ برده شد که تاثیر معنوی ویژه ای را منجر شد .

درخواست کردند مردم مشهد و خادمان حضرت در حرم رضوی نایب الزیاره ایشان باشند و برای پیروزی اسلام و مسلمین دعا کنند.

 قابل توضیح است دو سال قبل نیز کاروان فرهنگی و تبلغی زیرسایه خورشید همراه با مجموعه برنامه ها و محصولات فرهنگی و تبرکی  به دعوت شیخ زک زکی از حرم مطهر رضوی به نیجریه اعزام شدند و ضمن شرکت در جشن های گسترده میلاد امام رضا علیه السلام؛ در مراسم چهلم شهدای روز قدس نیجریه شرکت کردند.

در روز قدس سال قبل عوامل ارتش نیجریه به راهپیمایان روز قدس زارریا حمله کرده بودند که سی نفر  از جمله سه پسر شیخ زکزکی به شهادت رسیدند.

منبع: دانا
نظرات بینندگان