کد خبر: ۹۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی فارس:

فرصت های سرمایه گذاری بخش کشاورزی در سومین نمایشگاه فرصت ها در شیراز

این نمایشگاه با حضور سرمایه گذاران و تامین کنندگان مالی و هلدینگ های مرتبط برگزار می شود و فرصت مناسبی است تا مهمترین فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی عرضه و تعاملاتی برای تامین سرمایه فراهم گردد.
به گزارش شیرازه، صبوری پور معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان فارس گفت: در این نمایشگاه بیش از 32 عنوان فرصت سرمایه گذاری معرفی می گردد. صنایع تبدیلی، بخش کشاورزی با 19 عنوان فرصت و تولیدات گیاهی با 3 عنوان، شیلات با 6 عنوان و تولیدات دامی با 4 عنوان فرصت موذد تاکید قرار می گیرد.

مهندس جعفر صبوری پور با بیان این مطلب که چالش آب در بخش کشاورزی محور بخش عمده ای از فرصت های سرمایه گذاری است افزود: با توجه به سیاست توسعه کشت های متراکم و انتقال کشت فضای باز به گلخانه و همچنین کشت های نشائی در راستای مدیریت تقاضای آب، توسعه کشت های گلخانه ای در استان فارس را به عنوان یکی از مهمترین فرصت های سرمایه گذاری تعریف و با تسهیلات بدون محدودیت با سود و کارمزد 15درصد در بانک کشاورزی مورد حمایت قرارگرفته است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان فارس تصریح کرد: جایگاه استان فارس در تولید محصولات باغی مزیت دار ومازاد تولید در تولیدات زراعی و دامی ،توسعه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی را با 19 عنوان فرصت یکی از مهمترین زمینه های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی قرار داده است.

وی درخاتمه یادآورشد: این نمایشگاه از 19 لغایت 22 مردادماه در سالن حافظ نمایشگاه های بین المللی شیراز از ساعت 17 الی 22 برگزار و قابل بازدید است لذا از همه سرمایه گذاران، متقاضیان سرمایه گذاری در بخش کشاورزی برای بازدید از این نمایشگاه دعوت بعمل می آید.

منبع: روابط عمومی سازمان  جهادکشاورزی استان فارس
نظرات بینندگان