کد خبر: ۹۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

بانوی جوان ارسنجانی دانشجوی نمونه کشور شد

زهرا درخشان در بیست و چهارمین جشنواره دانشجوی نمونه، به عنوان دانشجوی نمونه دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزیده و در مراسمی لوح تقدیر و جایزه خود را از معاون اول رییس جمهور دریافت کرد.

به گزارش شیرازه  جشنواره انتخاب دانشجویان نمونه ی سال 94 کشور با افتخار آفرینی برای شهرستان ما همراه بود و یکی از بانوان ارسنجانی به عنوان دانشجوی نمونه کشور انتخاب و معرفی شد.

زهرا درخشان اهل روستای علی آباد ملک و ساکن شهر ارسنجان، دانشجوی مقطع دکترای تخصصی رشته بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی یزد با معدل 19/81است.

در عرصه ی پژوهشی از وی 42 مقاله در مجلات علمی معتبر ملی و بین المللی به ثبت رسیده است و همچنین در 7 طرح تحقیقاتی مصوب دانشگاه ها به عنوان مجری و همکار مشارکت داشته است.

در زمینه علوم پزشکی این دانشجوی نمونه کشوری در چاپ 5 جلد کتاب فعالیت داشته و در سال 1393 به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و در سال 1386 نیز به عنوان دانشجوی نمونه دانشگاه علوم پزشکی شیراز انتخاب گردید.

از فعالیت های فرهنگی این بانوی افتخار آفرین ارسنجانی نیز می توان به عضویت در هیأت تحریریه نشریات زاویه، راستین و ایساتیس، کسب مقام اول در بخش سیره معصومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور، عضویت شورای مرکزی کانون قرآن و عترت و عضویت شورای مرکزی کانون شعر و ادب این دانشگاه ها اشاره کرد.

این موارد باعث شد تا زهرا درخشان در بیست و چهارمین جشنواره دانشجوی نمونه، به عنوان دانشجوی نمونه دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزیده و در مراسمی لوح تقدیر و جایزه خود را از معاون اول رییس جمهور دریافت کند.





منبع: ارسن نیوز

نظرات بینندگان