کد خبر: ۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۰۹ اسفند ۱۳۸۹

محوريت ايران در خاورميانه جديد غيرقابل انكار است

 معاون سياسي سپاه پاسداران گفت: محوريت ايران در خاورميانه جديد غيرقابل انكار است.

سردار يدالله جواني در چهارمين يادواره شهداي پزشكان غرب كشور در تالار بزرگ انتظار كرمانشاه، اظهار داشت: انقلاب اسلامي ملت ايران امروز از چنان قدرت، عزت و احترامي در دنيا برخوردار است كه هر ملت و دولتي آرزوي داشتن چنين حكومتي دارد.
وي تأكيد كرد: همه ترس و بيم دشمنان از اين بود كه انقلاب اسلامي ايران به دنيا و كشورهاي منطقه خاورميانه صادر شود و امروز به‎فضل خدا چنين شده و شاهد هستيم چگونه كشورهاي منطقه با الگوبرداري از اين انقلاب الهي كه تمام ويژگي‌هاي يك انقلاب كامل و مردمي را داراست، يك‎يك دست به قيام زده و براي براندازي حكومت‌هاي استبدادي در كشورهاي مختلف اقدام مي‌كنند.
اين تحليل‌گر سياسي افزود: امروز به وضوح مي بينيم دشمن دقيقاً از همان چيزي كه واهمه داشت، ضربه خورد و ملت‌هاي مسلمان با موج بيداري اسلامي رفته رفته در حال تحول هستند و زير بار حرف زور و قدرت‌هاي استكباري سلطه‌گر نمي‌روند و اين همان چيزي است كه 32 سال است ملت ما مي‌گويد و روي آن ايستاده است.
معاون سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ادامه داد: امروز جمهوري اسلامي ايران و ملت مسلمان ايران پرچمدار مبارزه با ظلم و استبداد است و حركت انقلابي ملت ايران در 32 سال پيش و تداوم استقامت در اين سال‌ها، ساير ملل اسلامي را بر اين داشت تا با الگوبرداري صحيح از ايران، فرياد مخالفت با حكومت‌هاي جور و ظلم را سر داده عزم خود را براي پيروزي جزم كنند و به اميد خدا پيروزي از آن ملت‌ها است.
جواني تصريح كرد: امروز به خوبي تحولات شكل گرفته را مي‌توان بررسي كرد و اينكه كشورهاي منطقه چگونه با الهام از باورها، رفتارها و انقلاب اسلامي ملت ايران در حال براندازي حكومت مستكبران و ظالماني هستند كه عمري را در خدمت استكبار به سرسپردگي مشغول بوده‌اند.
وي عنوان كرد: آن زمان هم كه دنيا به يك نظام دوقطبي شرق و غرب تقسيم شده بود و هيچ‏كس جرأت ابراز كوچك‌ترين نظر مخالف عليه آنها را نداشت، حضرت امام خميني(ره) با بهره‌گيري از سلاح ايمان و اتكا به خداوند مقابل هر دو ابرقدرت ايستاد و انقلاب اسلامي را با بالاترين ميزان مشاركت مردم در دنيا به ثمر رساند.
معاون سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود برگزاري يادواره‌هاي مرتبط با شهداي سرافراز در قشرهاي مختلف را تجديد ميثاقي دوباره با امام راحل(ره)، مقام معظم رهبري و شهداي گران‎قدر انقلاب اسلامي دانست و بر استمرار و ارتقاي هرچه بيشتر اين يادواره‌ها تأكيد كرد.
انتهای پیام/70

نظرات بینندگان