کد خبر: ۹۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۵ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

امید نوروزی مظلومانه به ریو رفت

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به عدم بدرقه «امید نوروزی» قهرمان شیرازی کشتی جهان، گفت: جا داشت با حضور مسؤولان، بدرقه امید نوروزی به المپیک ریو این‌گونه مظلومانه نبود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه زین‌العابدین عرب بعد از ظهر دیروز در صحن علنی شورای شهر شیراز اظهار داشت: امروز ورزش شیراز جایگاه خوبی در کشور داشته و در قالب پدیده‌ای اجتماعی تاثیر خوبی در شکوفایی جوانان داشته است و جا دارد از مسؤولان به‌ویژه ورزش همگانی و مدارس تقدیر شود.

وی افزود: ما تا مرحله جوانان و نوجوانان رتبه‌های خوبی کسب می‌کنیم اما پس از آن به سبب نبود متولی و اسپانسر متوقف شده و ورزش قهرمانی مردان و زنان در این دیار جایگاه نداشته و ورزشکاران ما به دنبال تیم‌های لیگ برتری می‌روند تا شاید بتوانند در نبود تیم‌های برتر در شیراز و فارس، فعالیت حرفه‌ای خود را استمرار دهند، در حالی که تبریز سه تیم لیگ برتری دارد.

عرب با بیان این که متولی نگهداری فجر سپاسی، شهر شیراز است، تصریح کرد: تنها شورا و شهرداری در این زمینه مسؤول نیستند و تمام دستگاه‌های استان در زمینه حمایت از ورزش وظیفه دارند.

وی متذکر شد: قهرمان شدن سخت و قهرمان ماندن سخت‌تر است و امروز امید نوروزی مظلومانه به ریو اعزام شد و جا داشت به عنوان تنها ورزشکار فارس که مدال طلا آورده و دوباره انتخاب شده مسؤولان برای بدرقه وی همت می کردند علاوه بر آن مناسب است همان‌گونه یک مرتبه شورای شهر به امید نوروزی هدیه‌ای کوچک داد بار دیگر به سبب انتخاب مجدد وی برای المپیک کمکی برای پیروزی و کسب رتبه در المپیک به این ورزشکار اهدا شود تا دلگرم به پیروزی شود.


منبع: فارس
نظرات بینندگان