کد خبر: ۹۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

برگزاری یادواره و بزرگداشت شهدای سادات اقلید

یادواره 200 شهید شهر اقلید و بزرگداشت شهدای سادات و هم‌نام امام رضا(ع) این شهرستان عصر امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش شیرازه، یادواره 200 شهید شهر اقلبرگزاری یادواره 200 شهید شهر اقلید و بزرگداشت شهدای سادات و هم‌نام امام رضا(ع)ید و بزرگداشت شهدای سادات و هم‌نام امام رضا (ع) این شهرستان عصر امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، مسؤولان شهرستانی، خانواده شهدا و مردم ولایتمدار و شهیدپرور اقلید در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

مسؤول هیئت رزمندگان اسلام اقلید در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با تبریک دهه کرامت، به عبور کاروان امام رضا (ع) از اقلید و برکات آن اشاره کرد و آن را افتخاری بزرگ و سعادتی عظیم برای مردم این شهرستان دانست.

محمدمهدی ایمنی از جشنواره رضوی نسیم ولایت و اجرای برنامه‌های متعدد در دهه کرامت در راستای این جشنواره سخن گفت و بیان داشت: برگزاری جشن‌های متنوع در نقاط مختلف شهری و روستایی، محفل انس با قرآن، حرکت کاروان نمادین امام رضا (ع)، همایش دوچرخه‌سواری و ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، مذهبی و...از دیگر برنامه‌های دبیرخانه جشنواره رضوی نسیم ولایت در این شهرستان است.

 رونمایی از کتاب ولایت و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه ازجمله برنامه‌های دیگر این آیین بود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان