کد خبر: ۹۳۷۲۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
موج تغییر فرمانداران دولت اعتدال در فارس؛

چینش‌های انتخاباتی با طعم شتاب‌زدگی

موج جدید تغییرات فرمانداران در فارس به شهرهای کازرون، خرم‌بید، سروستان و فسا رسیده است.شنیده‌ها حاکی از آن است که تا ۱۰ روز آينده تغییرات به مدیران کل استان نیز خواهد رسید.
به گزارش شیرازه، موج جدید تغییرات فرمانداران در فارس به شهرهای  کازرون، خرم‌بید، سروستان و فسا رسیده است.شنیده‌ها حاکی از آن است که تا ۱۰ روز آينده تغییرات به مدیران کل استان نیز خواهد رسید.

این تغییرات در حالی انجام می‌شود که چند ماه به پایان دولت اعتدال باقی نمانده و بنا به نظر بسیاری از کارشناسان اولین دولت یک دوره‌ای کار خود را در اوایل سال ۹۶ به پایان می‌رساند.همچنین برخی نیز بر این باورند که‌موج تغییرات اخیر در فرمانداران حکایت از یک شتاب‌زدگی برای چینش‌های انتخاباتی دارد.

یک کارشناس مسائل سیاسی استان فارس می‌گوید: فشارهای فراوانی تاکنون برای تغییر فرماندار کازرون به استاندار فارس وارد شد تا نهایتاً استاندار و دیگر مستأجران ساختمان آجری را متقاعد کرد که در چند ماه باقی‌مانده از دولت، فرماندار منتسب به جریان اصولگرایی را که دارای پرونده درخشان و موفق مدیریت در شهرستان کازرون است را به جرم اصولگرایی تحمل نکنند.

وی افزود: علوی فرماندار خرم‌بید که حدود ۸ ماه بر مسند فرمانداری این شهرستان تکیه زده را صرفاً برای راضی کردن منتقدان، بدون نگاه کارشناسی و عجولانه از خرم‌بید برداشته و در کازرون منصوب کردند به این امید که وی بتواند سکان هدایت کازرون را در دستان خود بگیرد.

این فعال سیاسی معتقد است، سید علاءالدین کراماتی که کاندیدای اصلاح‌طلب در شیراز بوده و موفق به کسب آراء نشده، بدون مطالعات کارشناسی برای فرمانداری سروستان منصوب‌شده است به این امید که بتواند با جابجایی کرمی فرماندار سابق سروستان فضای انتخاباتی شهرستان فسا که در دستان اصولگرایان است را مدیریت کند.

با توجه به شنیده‌های منابع مطلع اکنون باید دید کدام‌یک از مدیران کل در این سونامی و گارد انتخاباتی دولت در استان فارس صندلی چرخ‌دار خود را به دیگری واگذار خواهند کرد.

و پرواضح است که چنین اقداماتی به دلیل نوع و شیوه، عمل مفید به‌فایده نبوده و همچنان ضعف‌های اجرایی و مدیریتی اصلاح‌طلبان در فارس باقی خواهد بود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
0
واقعا باید به حال مردم فسا تاسف خورد که افرادی به فرمانداری آن تکیه بزنند که لیاقت اداره یک دهداری هم ندارند چه برسد به فسا که یکی از بزرگترین و مهمترین شهرهای استان فارس و حتی کشور است
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
0
من نمی گویم تغییر ندهند حتی نمی گویم اصول گرا بگذارند این دو موضوع را می پذیرم
اما حالا که قرار است تغییر دهید خوب اصلاح طلب توانمند وبا رزومه کاری قابل قبول بگذارید شهری مثل کازرون با آن سابقه فرماندارش باید یک فرد بی تجربه باشد ایشان مجموعا چقدر سابقه کار اجرایی دارد قطعا با مشکل روبرو خواهد شد این گو و این میدان از ما گفتن بود
حبیب
United States of America
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
0
تخریب تا کی ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
0
همیشه مغرضانه مطلب میذارید اخلاق رسانه ای اکسیر شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
0
همیشه مغرضانه مطلب میذارید اخلاق رسانه ای اکسیر شده