کد خبر: ۹۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
اقدام هوشمندانه یک عکاس خبری:

یک خبرنگار رتبه برتر کنکور ممسنی شد

سید نیما ذبیحی از عکاسان سایت خبری نورآنلاین توانست رتبه برتر کنکور شود.
به گزارش شیرازه، در آزمون سراسری سید نیما ذبیحی در رشته انسانی توانست رتبه 134 را کسب کند و برترین رتبه را در شهرستان ممسنی به نام خود بزند.
نیما ذبیحی را می توان از عکاسان خبرگزاری نورآنلاین نیز معرفی کرد که چندین گزارش تصویری از قاب دوربین وی در این سایت منتشر شده است که از مهمترین آنها می توان به راهپیمایی 22 بهمن، تشییع شهدای مدافع حرم و شکوفایی گل های بهاری اشاره کرد.

سید نیما ذبیحی

نیما در مدرسه دهخدا شهر نورآباد ممسنی تحصیل می کرد او ابتدا رشته تجربی را انتخاب می کند اما مدتی بعد تصمیمش را تغییر می دهد و به رشته انسانی می رود. شاید همین تصمیم بزرگ او باعث شد تا امروز بتواند به عنوان رتبه برتر کنکور شهرستان معرفی شود.

این اقدام نیما در حالی صورت گرفته است که در چند سال اخیر بسیاری از خانواده ها و دانش آموزان تمایل شدیدی نسبت به رشته تجربی دارند و شاهد افزایش داوطلبان در رشته تجربی هستیم. به اعتقاد بسیاری از کارسناسان اگر دانش اموزان بخواهند همچنان به این رشته روی آوردند امکان دارد در سالهای آینده دولت در تامین اشتغال آنها به مشکل بر بخورد و شاید روزی برسد که  پزشکی در کشور اشباح شود.

گفتنی است شهرستان ممسنی همواره به عنوان پدیده کنکور مطرح بوده توانسته در سال های اخیر نتایج درخشانی را کسب کند و همواره توقعات از این دانش آموزان بالاست اما در کنکور سال 95 چندان نتوانستند موفق باشند و نتایج چنگی به دل نزد اما با این وجود بسیاری از داوطلبان تواسنته اند رتبه های 3 رقمی را کسب کنند.

منبع: نورآنلاین


نظرات بینندگان