کد خبر: ۹۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

جشن مردمی زیر سایه خورشید در لامرد برگزار شد

بمناسبت دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد فرخنده امام مهربانی شمس الشموس علی بن موسی الرضا (ع) جشن مردمی زیر سایه خورشید با حضور خیل مشتاقان و دلدادگان عصمت و طهارت در سالن معلم شهر لامرد برگزار شد.

به گزارش شیرازه  بمناسبت دهه کرامت و فرا رسیدن میلاد فرخنده امام مهربانی شمس الشموس علی بن موسی الرضا (ع) جشن مردمی زیر سایه خورشید با حضور خیل مشتاقان و دلدادگان عصمت و طهارت در سالن معلم شهر لامرد برگزار شد. 

این مراسم همراه با حضور خادمان و اهتزاز پرچم حرم مطهر رضوی همراه بود. 

احمد عابدی مسئول هیئت فاطمیون ضمن خیر مقدم و تبریک ایام فرخنده دهه کرامت و میلاد سراسر نور امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع) در سخنانی اظهار کرد : حضور این تعداد از علاقمندان و دوستداران اهل بیت نشان از ارادت و ولایت مداری مردم این خطه از ایران اسلامی است. 

مجری ویژه برنامه کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان لامرد اضافه کرد : پس از انتخاب این هیئت به عنوان مجری طرح زیر سایه خورشید در جنوب استان فارس از سوی آستان قدس رضوی،  برنامه های مختلفی با تشکیل ستاد برنامه ریزی شد که حضور کاروان زیر سایه خورشید در  اشکنان،  علامرودشت،  چاه ورز،  عیادت از بیماران و غبارروبی قبور شهدا از جمله برنامه هایی بود که با حضور خادمان حرم مطهر رضوی در شهرستان برگزار شد.

سرود خوانی و هم خوانی،  پخش کلیپ های تصویری و مداحی عیدگاهی مداح،  مکبر و موذن حرم مطهر امام رضا (ع) از دیگر بخش های این مراسم بود. 

در پایان این مراسم 10 سفر زیارتی مشهد مقدس یل قرعه کشی به حاضرین اهدا شد.

گفتنی است جشن مردمی زیر سایه خورشید توسط هیئت مذهبی فاطمیون و ستاد بزرگداشت دهه کرامت شهرستان لامرد برگزار شد.













منبع: لامــــــرود

نظرات بینندگان