کد خبر: ۹۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

آغاز پرافتخار المپیاد ورزشی دانشجویان علوم پزشکی برای کاروان حضرت احمدبن موسی

تیم های ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز که با نام کاروان حضرت احمدبن موسی، شاهچراغ(ع) عازم المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور شده اند، در نخستین روز برگزاری، در تمامی مسابقه های ورزشی خود پیروز میدان شدند.

به گزارش شیرازه، حیدر صفرپور مدير تربيت بدني دانشگاه علوم پزشكي شيراز، گفت: در نخستین روز از المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور، تیم های ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در شهر اصفهان، پیروز تمامی مسابقه های ورزشی شدند.

حیدر صفرپور اضافه کرد: تیم های ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعزامی به دوازدهمین المپیاد ورزشی، در رشته های والیبال، فوتبال، بسکتبال، تنیس روی میز و شطرنج، رقیبان خود را شکست دادند که همین آغاز موفقیت آمیز، انگیزه بالایی به کاروان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز داد.

او ادامه داد: نگاه ما به ورزش علاوه بر نقش مهم آن در سلامتي فرد و جامعه، ايجاد و توسعه صفات ويژه اخلاقي شامل فداكاري، پشتكار، مقاومت و خودانضباطي است.

مدير تربيت بدني دانشگاه، افزود: امیدواریم امسال هم برای چهارمین سال متوالی، ازعناوين قهرماني و افتخارات كسب شده درورزش دانشگاه علوم پزشكي شيراز در بين 60دانشگاه علوم پزشكي سراسر كشور، دفاع كنيم.

دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حال برگزاری است و تا بیست و هشتم مرداد، ادامه دارد؛ این المپیاد ورزشی، به صورت یک سال در میان، برای دانشجویان پسر و دختر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می شود که دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تاکنون دو دوره در گروه دختران و یک دوره هم در گروه پسران، قهرمان کشور بوده است.

نظرات بینندگان