کد خبر: ۹۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
شهردار سلطان شهر:

پی گیر مشکلات معارضین بلوار اصلی سلطان شهر هستیم

شهرداری سلطان شهر گفت: بلوار اصلی سلطان شهر معارضین زیادی دارد، خط لوله گاز، فیبر نوری جنوب استان به شمال استان، خط لوله آب و تیرهای برق باید جابجا شوند.

به گزارش شیرازه  به دعوت شهرداری سلطان شهر، خبرنگار صدا و سیما، مدیر سایت صدای خرامه، خبرنگار بخش کربال و مسئول روابط عمومی فرمانداری خرامه در محل شهرداری سلطان شهر حضور یافتند.

http://sedaykherameh.ir/files/images/95-Mordad/20%20soltanshahr/20%20mordad%20%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86%20%D8%B4%D9%87%D8%B1%201.jpg

احسان جوکار شهردار سلطان شهر ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: صداقت در قلم خبرنگاران شهرستان های کوچک نسبت به شهرستان های بزرگ، بیشتر به چشم می خورد که این امر کاملا ستودنی است.

http://sedaykherameh.ir/files/images/95-Mordad/20%20soltanshahr/20%20mordad%20%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86%20%D8%B4%D9%87%D8%B1%202.jpg

وی، افترا نزدن و دوری از ایجاد شانتاژ خبری را از مهمترین ویژگی های خبرنگاران خرامه عنوان کرد و گفت: در برخی تیترهای خبری رسانه های بزرگ کشور، غلو کردن و در برخی دیگر بی خیال شدن وجود دارد که هر دو آنها مصداق بارز ظلم کردن است، مسئله مهمی که همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است.

جوکار ضمن تحسین فعالیت رسانه ای در شهرستان خرامه ادامه داد: حسن گفتار و ادب در قلم اهالی رسانه خرامه است، شما سربازان نامدار نظام هستید و می توانید از بالهای نظام جمهوری اسلامی باشید و به پیشبرد اهداف نظام اسلامی کمک کنید چون که هدایت دهنده افکار مردم هستید.

شهردار سلطان شهر به فعالیت های مثمر ثمر سایت خبری صدای خرامه اشاره کرد و افزود: این سایت با دید باز نسبت به پوشش خبری تمام اقشار جامعه فعالیت دارد و سعی می کند که اخبار همه طیف ها منتشر شود که این جای ستایش دارد.

 وی به تشریح مشکلات بلوار اصلی سلطان شهر پرداخت و گفت: بلوار اصلی سلطان شهر معارضین زیادی دارد، خط لوله گاز، فیبر نوری جنوب استان به شمال استان، خط لوله آب و تیرهای برق باید جابجا شوند.

جوکار با بیان جزییات تغییر و تحولات جهت توسعه بلوار امام رضا (ع) به عنوان بلوار اصلی سلطان شهر ادامه داد: طرح ها و ایده های مختلفی به مسئولین استانی پیشنهاد شده که بتوان با هزینه های پایین تر آنها را اجرایی کرد.

شهردار سلطان شهر با تاکید بر این نکته که تبدیل شدن روستا به شهر، کار زیر ساختی می خواهد افزود: فعالیت هایی همچون موزاییک فرش پیاده‌روها، نصب چراغ های تزیینی، سطل زباله، برج نور، ایستگاه اتوبوس، وسایل تزیینی و پایه پرچم در حال اجراست.

وی با بیان این مطلب که شهرداری سلطان شهر با 4 نیروی اداری، یک نفر خدمات، یک نفر نماینده شورا و 3 نفر نیروی خدماتی مشغول فعالیت است گفت: از آنجا که ساخت و سازی در این شهر وجود ندارد درآمدی هم از این حیث برای شهرداری نبوده و اعتبارات شهرداری از کمک های دولت و وزارت کشور به شهرداری ها که با پی گیری های دکتر اسماعیلی انجام شده تامین می شود.  

در پایان این مراسم، از خبرنگاران حاضر با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/95-Mordad/20%20soltanshahr/20%20mordad%20%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86%20%D8%B4%D9%87%D8%B1%203.jpg

منبع: صدای خرامه
نظرات بینندگان