کد خبر: ۹۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۱ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
لیگ دسته یک فوتبال کشور؛

شکست خانگی فجرسپاسی برابر سپیدرودرشت

دیدار تیمهای فجرسپاسی و سپیدرود رشت با شکست فجری ها در یک دیدار خانگی پایان یافت.
به گزارش شیرازه فجری ها که با مشکلات فراوان مالی قدم به این دیدار گذاشته بودند، در نهایت با شکست 2 بر یک از حریف شمالی خود بازی را به پایان رساندند.
در نیمه اول و شروع بازی با دفاع مطلق تیم رشتی همراه شد و تیم میهمان بیشتر چشم به ضد حملات دوخته بود که در دقیقه 31 بازی یک حمله و سانتر از کناره ی سمت راست فجر با اشتباه و تعلل مدافعین و دروازه بان فجر همراه شد و تیم رشتی در شیراز گل خودش را به ثمر رساند.
ادامه بازی در نیمه اول در نیمه زمین پیگیری شد و بازی با همین نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

اولین خطر نیمه دوم را فجر روی دروازه سپید رود روی سانتر جلالی بوجود امد که با شیرجه دروازه بان سپیدرود به کرنر رفت.

دو تیم فجر و سپیددرود در حالی نیمه دوم را اغاز کردند که زرد پوشان با یک تعویض، حمید جوکار را به حای حسینی روانه میدان کردند تا وزن تجربی تیم را بالا ببرند.
فجری ها حملات گسترده ای را روی دروازه رشتی ها اغاز کردند اما تاکتیک خوب سپید رود فضا را از فجریها گرفته بود.
تیم فجر در همین حملات توسط تیم رشتی در ضد حملات غافلگیر شد و کعبی کار خودش را کرد و تیم سپید رود را صاحب ضربه پنالتی کرد.

تیم فجر در ادامه صاحب چند ضربه ایستگاهی شد که توانست خطرات خوبی را ایجاد کند اما در پایان تیم رشتی سه امتیاز با ارزش از شیراز به سوغات برد.



فجرسپاسی 1 - سپیدرود رشت 2
گل ها: مجید جلالی فر (75) برای فجرسپاسی
سهیل حق شناس (31) و (64) برای سپیدرود


ترکیب فجرسپاسی:
صالح خلیل ازاد، رضا مرادی، ایمان سلیمی، فرید مختاری، سید محمد رضا حسینی، احسان جودکی، امین مشایخ، میلاد فیاض، مجسد جلالی، سعید زارع، میلاد صارمی.



در حاشیه
*بهرام شفیعی سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز پس از شکست برابر سپید رود رشت در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل اینکه تمرینات ما دیر شروع شد نتوانستیم به خوبی بدنسازی کنیم و در این بازی هم از نظر بدنی کم آوردیم.

*مشکلات باشگاه فجرسپاسی کار را به جایی رسانده بود که نیم ساعت قبل از آغاز مسابقه، احتمال لغو آن نیز وجود داشت و دلیل اصلی این موضوع پرداخت نشدن مطالبات و  عدم حضور نیروی انتظامی بود که این امر می توانست باعث لغو این دیدار شود.

ضمنا به دلیل مشکلات مالی این دیدار پخش زنده نیز نشد.


نظرات بینندگان