کد خبر: ۹۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
سردار نقدی:

ارسنجان برای پیشرفت اقتصادی نیازمند برند سازی یک محصول بومی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ارسنجان نیز باید دارای یک محصول منحصر به فرد باشد که بتوان آن را به عنوان یک برند تبلیغ و بازاریابی کرد تا اشتغال های پایدار پیرامون تولید فراگیر آن محصول ایجاد شود.

به گزارش شیرازه سردار سرتیپ محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به ارسنجان سفر کرد.

در این سفر که با محوریت اقتصاد مقاومتی و به همراهی سردار سرتیپ دوم پاسدار هاشم غیاثی فرمانده جدید سپاه فجر استان فارس و سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده ی این یگان صورت گرفت، نمونه ای از محصولات طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه ارسنجان به نمایش درآمد.

سردار نقدی و همراهان سپس در نشست هم اندیشی متشکل از تعدادی از فعالان و مجریان طرح های اقتصاد مقاومتی ارسنجان، ریس شورای اسلامی استان فارس، امام جمعه، نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس، فرماندار  و تعدادی از مسئولان شرکت نمودند.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور در این نشست ضمن تشریح مزیت های طرح های اقتصاد مقاومتی بر دیگر طرح ها و سرمایه گذاری ها گفت: طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج در بالا رفتن محسوس و چشمگیر آمار تولید برخی محصولات، اثر گذار بوده است زیرا در اجرای آن ها استعدادها و مزیت های اقتصادی هر استان، شهر و حتی روستا در نظر گرفته شده و متناسب با این موارد نوع طرح ها انتخاب و پس از اعطای تسهیلات بر آن ها نظارت مستمر صورت می گیرد تا طرح به درستی اجرا  شده و ادامه یابد.

سردار نقدی سپس با برشمردن نمونه هایی از محصولات هر منطقه از کشور و برند سازی آن ها گفت:  ارسنجان نیز باید دارای یک محصول منحصر به فرد باشد که بتوان آن را به عنوان یک برند تبلیغ و بازاریابی کرد تا اشتغال های پایدار پیرامون تولید فراگیر آن محصول ایجاد شود.

وی از مسئولان و فعالان اقتصادی شهرستان خواست تا یک محصول تولیدی که این قابلیت را داشته باشد معرفی و میثاق نامه ای در مورد آن تهیه و امضا نمایند تا سازمان بسیج مستضعفین کشور به صورت ویژه نسبت به اختصاص تسهیلات و توسعه، تبلیغ و بازاریابی آن محصول اقدام کند.

در این نشست علاوه بر مسئولان شهرستان، تعدادی از فعالان اقتصادی ارسنجان نیز؛ برخی مشکلات و موانع پیش روی خود را مطرح و پیشنهادهای در مورد اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی ارائه نمودند.








منبع: ارسن نیوز

نظرات بینندگان