کد خبر: ۹۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

بهره برداری از 308 واحد مسکونی ویژه اقشار کم درآمد در فارس

با حضور آیت‌الله رسولی محلاتی نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن کشور و مهندس تابش رئیس بنیاد مسکن کشور از 308 واحد مسکونی ویژه اقشار کم درآمد در فارس بهره برداری می‌شود.

به گزارش شیرازه، بهره‌برداری از 308 واحد مسکونی ویژه اقشار کم‌درآمد در استان فارس و شهر صدرا شیراز، طی مراسمی در سفر نماینده ولی‌فقیه و ریاست شورای مرکزی بنیاد مسکن کشور و مهندس علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به استان فارس آغاز می‌شود.

همچنین در سفر مسئولان عالی‌رتبه بنیاد مسکن کشور که با حضور آیت‌الله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز، مهندس افشانی استاندار فارس و معاونین بنیاد مسکن کشور همراه خواهد بود عملیات اجرایی احداث پروژه 492 واحد مسکونی نشاط در منطقه سلطان‌آباد شیراز آغاز می‌شود.

مهندس عطاالله زمانی مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس همچنین اعلام کرد در گرامیداشت دهه کرامت و در آستانه هفته دولت بهره‌برداری هم‌زمان از 11217 واحد مسکونی روستایی مقاوم‌سازی شده و همچنین تعداد 113 پروژه اجرای طرح هادی روستایی که در 20 شهر استان فارس در آن‌ها عملیات اجرایی انجام‌شده در این مراسم افتتاح می‌شود.

زمانی افزود اجرای 308 واحد مسکونی ویژه اقشار کم‌درآمد در استان فارس و در شهر صدرا شیراز با کمک‌های حساب 100 حضرت امام خمینی (ره) و مشارکت خیرین ساخته‌شده و افق جدیدی برای تأمین مسکن محرومان قلمداد می‌شود.

وی همچنین اعلام کرد: این طرح‌ها شامل پروژه 40 واحدی داراب، پروژه 86 واحدی شیراز، پروژه 142 واحدی یاس صدرا و پروژه 40 واحدی لارستان است که هم‌زمان با حضور مقامات عالی‌رتبه کشوری و استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

نظرات بینندگان