کد خبر: ۹۳۹۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
«از شایعه تا واقعیت»

شایعه خواستگاری والیبالیست زن قزاق از عبادی پور واقعیت ندارد+عکس

به تازگی شایعه شده والیبالیست‌ زن قزاقستانی به ستاره جوان والیبال کشورمان پیشنهاد ازدواج داده است.
گزارش شیرازه، به تازگی و در کوران رقابت‌های المپیک شایعه شده یکی از والیبالیست‌های زن قزاقستانی به میلاد عبادی پور بازیکن جوان و تاثیرگذار کشورمان پیشنهاد ازدواج داده است.

 

و اما واقعیت چیست؟ در حالی بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی این خبر را دست به دست می‌کنند و حتی با رفتن به صفحه شخصی عبادی پور به دنبال یافتن واقعیت ماجرا هستند که چند ماه پیش وی ازدواج کرده است.

 

عبادی پور همچنین در گفت و گویی این شایعه را به شدت تکذیب کرد و گفت: واقعاً تعجب می‌کنم که این خبرها از کجا منتشر می‌‌شود و نمی‌دانم چه منبعی دارد.

همچنین لازم به ذکر است که که تیم ملی والیبال ایران هم اکنون در ریو حضور دارد اما تیم بانوان قزاقستان جایی در المپیک و ریو ندارد.

 


منبع: فارس
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
0
سلام
اینهم از انتخاب تیتر «شایعه خواستگاری والیبالیست زن قزاق از عبادی پور واقعیت ندارد» !! اگه شایعه است که خوب شایعه است . تیتر شما این معنی را می ده که شایعه اش واقعیت ندارد پس خبر درست است . کارکنان غزیز شیرازه ، بنویسید خبر فلان شایعه است. نه اینکه شایعه واقعیت نداردچون شایعه اگر واقعیت داشت خبر صحیح است ، حالا که شایعه است ، عدم صحت هم درون خود شایعه است نمی خواهد توضیح واضحات بدهید و جمله بندی تان اشتباه باشد .