کد خبر: ۹۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

برگزیدگان سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در فارس معرفی شدند

مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس از اعلام اسامی نفرات برتر مرحله استانی سی ونهمین دوره مسابقات قرآن ویژه برادران در فارس خبر داد .

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام سید عباس موسوی مدیر کل اوقاف فارس با بیان اینکه 200 نفر از برادران رده سنی بالای 16 سال در مرحله استانی این دوره از مسابقات طی دو روز 21 و 22 مرداد ماه با هم به رقابت پرداختند گفت: در رشته قرائت جواد هاشم زاده از شهرستان شیراز رتبه اول، سید رضا نجیبی از شهرستان شیراز رتبه دوم و مهدی حسینی از شهرستان آباده، رتبه سوم را کسب کردند.

وی با بیان این که در شته ترتیل حمید رضا اسکندری از فسا رتبه اول، جواد پور بحرانی از شیراز نفر دوم و محمد امیر عباسیان از فسا حائز رتبه سوم شدند افزود: نفرات برتر در رشته آنان نیز به ترتیب محمد حسین توفیق زاده از فسا، کاظم موذنی از قیر و رضا توفیق زاده از فسا هستند.

مدیر کل اوقاف فارس اضافه کرد سید مهدی شفاعتیان از شیراز، علی فتحی از گراش و محسن جعفری از کازرون به ترتیب مقام های اول تا سوم را در رشته حفظ 5 جزء قرآن به خود اختصاص دادند.

وی افزود: نفرات برتر در شته حفظ 10 جزء قرآن نیز احمد نقیب نیا از لار، عبدالرضا ابراهیمی از گراش و روح الله مظفری از شیراز می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با بیان اینکه در شته 20 جزء قرآن کریم حجت دیانت از نی ریز، بهزاد مزارعی از فراشبند و رضا فرخاری از گراش حائز رتبه های اول تا سوم شدند گفت: در شته دعا خوانی نیز علی اکبر خواجه ای از اقلید نفر اول؛ ناظر زارعی از شیراز نفر دوم ومحمد جعفر مشرف از شیراز به عنوان نفر سوم این رشته برگزیده شدند. در شته حفظ کل قرآن کریم نیز نوید رزمجو از فسا نفر اول حمید ایمان دار از استهبان نفر دوم و مجتبی فیض از فسا به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.

مدیر کل اوقاف فارس با بیان این که هنوز سهمیه استان ها در این دوره از مسابقات مشخص نشده است افزود: این نفرات برگزیده در این مرحله برای ورود به مرحله کشوری به شهرستان رشت اعزام می شوند.

نظرات بینندگان