کد خبر: ۹۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

رحیم آباد روستایی غرق در خاک

هر چند تلاش ها و نامه نگاری هایی از سوی ساکنین روستا رحیم آباد پاسارگاد جهت آسفالت شدن ورودی این روستا انجام شده اما تا به امروز این تلاش ها و پیگیری ها ثمری نداشت.

به گزارش شیرازه روستاها یکی از امتیازات قابل توجه هر شهری است به طوریکه بسیاری از نیازهای پروتئنی، محصولات کشاورزی، صنایع دستی از این مکان فراهم می شود.

اما از آنجا که در سالهای اخیر به دلایل مختلف از جمله خشکسالی و عدم اشتغال شاهد کوچ روستا نشینان به شهر بودیم می طلبد مسئولان با دید سخاوتمندانه تری به دنبال حل موانع این قشر زحمتکش باشند چرا که بها دادن به این بخش به واقع به معنای ارتقای رشد زیرساختهای شهر، استان و در نتیجه کشور است.

 اما در شهرستان پاسارگاد هر چند تلاش های زیادی شده تا روستاهای این شهرستان به امکانات  و زیر ساخت های مناسب مجهز شوند اما هنوز برخی از روستاها هستند که  از امکاناتی  همچون خیابان و راه های آسفالت محروم هستند.

یکی از این روستاها، روستای رحیم آباد از توابع بخش مرکزی است؛ در این روستا بیش از 25 خانواده زندگی می کنند و  با توجه به مشغول بودن خانوارهای این روستا به شغل کشاورزی و دامداری و آن هم به صورت گستردهدر نتیجه   نقش بسیار مهمی در تولید محصولات کشاورزی و مواد لبنی بخش مرکزی شهرستان دارد.

این روستا با توجه به قرار گرفتن در مسیر ارتباطی چندین واحد صنایع کوچک تبدیلی و زمین ها وباغ های کشاورزی و همچنین قرار داشتن در مسیر تفرجگاه  زیبای تنگه فاروق روزانه شاهد تردد بسیار زیادی است و به همین دلیل خاک حاصل از این ترددها باعث آزار ساکنین این روستا شده است.

هر چند تلاش ها و نامه نگاری هایی از سوی ساکنین این روستا جهت آسفالت شدن ورودی این روستا انجام شده اما تا به امروز این تلاش ها و پیگیری ها ثمری نداشته و شایسته است تا مسئولان نگاه ویژه ای به این روستای پر تردد داشته باشند.




منبع:  طنین پا سارگاد


برچسب ها: پاسارگاد ، روستا ، مسئولین
نظرات بینندگان