کد خبر: ۹۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
ساعت17:30 امروز؛

پهلوان شیرازی به دنبال دومین مدال طلای المپیک/ امید نوروزی بوی طلا می دهد

امید نوروزی دارنده مدال طلای المپیک 2012 لندن از ساعت 17:30 امروز رقابت های خود را برای کسب دومین مدال طلای المپیک شروع خواهد کرد.
به گزارش شیرازه روز پایانی کشتی فرنگی المپیک میزبان  قهرمان ایرانی خواهد بود که باید از طلای لندن خود دفاع کند.  امید نوروزی از ساعت 17:30 مبارزات خود را شروع خواهد کرد.

امید نوروزی امروز هم می تواند پیام آور شادی باشد. امید بوی طلا می دهد و در میان مدعیان پرتعداد 66 کیلو گرم ، امید در قواره قهرمانی است.

امید کشتی ایران در دور اول استراحت می کند و در دور دوم به مصاف ریواس اسپینوزا از ونزوئلا خواهد رفت. با پیروزی احتمالی، نوروزی در دور بعد با برنده بولکواتزه از گرجستان و وائلیمائکی از فنلاند خواهد رفت. بولکواتزه در رقابتهای قهرمانی اروپا در لتونی برنز گرفت و کشتی گیر خطرناکی است. هر چند به نظر امید نوروزی برای برتری برابر چنین کشتی گیرانی مشکلی نخواهد داشت. به نظر راه برای درخشش امید با این قرعه نسبتا مناسب هموار است. البته در گروه نوروزی داوور استفانک قهرمان سال 2014 جهان که در فینال آن سال نوروزی را شکست داد هم حضور دارد. استفانک سال قبل در لاس وگاس هم سوم شد.


پایگاه تحلیلی خبری شیرازه به نوبه ی خود برای این پهلوان خوش غیرت شیرازی تیم ملی کشتی فرنگی آرزوی موفقیت می کند.


نظرات بینندگان