کد خبر: ۹۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
مسئول دبیرخانه ستاد امر به معروف اقلید:

بر خورد بد با ارباب رجوع در ادارات رواج پیدا کرده

مسئول دبیرخانه ستاد امر به معروف اقلید گفت: یکی از بزرگترین معضلات موجود در ادارات تکریم ارباب رجوع است که یکی از موارد 170گانه شناسایی شده است و بدبرخوردی در ادارات رواج یافته و متاسفانه پیگیری هم نشده است.

به گزارش شیرازه  ستاد امر به معروف ونهی از منکر سه سال است که به صورت رسمی در اقلید شروع به فعالیت کرده است؛ این ستاد با بدحجابی،آلودگی صوتی،ایجاد مزاحمت نوامیس برخورد میکند.

سرهنگ پاسدار قاسم قربانی مسئول دبیرخانه ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان اقلید به اهمیت فریضه الهی امر به معروف ونهی از منکر اشاره کرد وافزود:ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان اقلید با 10گروه برادر و5گروه خواهر شروع به فعالیت کرد که خوشبختانه این گروه ها به 25گروه تذکر لسانی برادر و15گروه خواهر در سطح شهرستان ارتقاءیافته است.

وی تصریح کرد:در سطح شهرستان بیش از 170 موضوع متفاوت در خصوص معضلات شناسایی شده است و این معضلات تقسیم بندی و به ادارات مربوطه ارسال شده است.

مسئول دبیرخانه ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان اقلید با اشاره به اینکه هر اداره دارای واحد امر بمعروف و نهی از منکر است ادامه داد: معضلات موجود در ادارات را برای هر اداره ارسال کرده ایم و واحد امر بمعروف آن اداره موظف است که این موضوعات را اجرا کند.

سرهنگ قربانی ادامه داد:یکی از بزرگترین معضلات موجود در ادارات تکریم ارباب رجوع است که یکی از موارد 170گانه شناسایی شده است و بدبرخوردی در ادارات رواج یافته و متاسفانه پیگیری هم نشده است.

وی خاطرنشان کرد:بی عدالتی نیز در ادارات رواج یافته است که کم وبیش از آن یاد میشود.

این مسئول معضلات تفرجگاه ها را هم یکی دیگر از موارد معضلات دانست و افزود: با توجه به امکانات موجود در تفرجگاه ها متاسفانه مدیریت نمیشود واستفاده بیهوده میشود.

وی بدحجابی،شرب خمر،استعمال دخانیات ومواد مخدر،حمل حیوانات را ازجمله جرم های مشهود در تفرجگاه ها دانست و خواستار پیگیری از سوی مسئولان اجرایی شد.

منبع:  کلیدفارس

نظرات بینندگان