کد خبر: ۹۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
نماینده مردم جهرم در مجلس:

بحران آب نیازمند تدابیر ویژه مسئولان کشور است

نماینده مردم جهرم در مجلس با بیان اینکه برای رهایی از بحران آب نیازمند تدابیر ویژه مسئولان کشور هستیم گفت: چاره این معضل در بلندمدت، انتقال آب از سدسلمان فارسی به جهرم است.

به گزارش شیرازه  محمدرضا رضایی  گفت: خشکسالی‌های چند سال اخیر در شهرستان جهرم افت منابع آب را به همراه داشته به‌طوری که چاه‌های تامین کننده آب شرب مردم خشک و یا با افت شدید روبه‌رو شده است.

وی با بیان اینکه برای رهایی از این بحران نیازمند تدابیر ویژه مسئولان کشور هستیم، افزود: چاره این معضل در بلندمدت، انتقال آب از سدسلمان فارسی به جهرم است که به علت طولانی بودن تکمیل این پروژه نیاز به برنامه کوتاه مدت برای برطرف شدن مشکل آب هستیم.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با مدیران وزارت نیرو در راستای برطرف شدن مشکل آب جهرم در برنامه کوتاه مدت، بیان کرد:  43 میلیاد ریال اعتبار برای این منظور در نظر گرفته شده که با تخصیص آن مشکل آب شرب مردم جهرم در کوتاه مدت برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به افت شدید منابع آب در جهرم اقدام به اجرای عملیات حفر چاه پیش از تخصیص اعتبار مذکور شده است، بیان کرد: عملیات احداث سه حلقه چاه جدید و کف‌شکنی 6 حلقه چاه آب با مستقر شدن پیمانکار در حال انجام شدن است.

رضایی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این عملیات مشکل تامین آب مردم جهرم تا پنج ماه آینده برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکل مردم جهرم افت فشار آب است، اظهارکرد: قطعی آب در نقاط مختلف شهر جهرم وجود ندارد.

منبع: پسین جهرم

نظرات بینندگان