کد خبر: ۹۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۲ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان سپیدان خبر داد:

کسب رتبه برتر سپیدان در حوزه کارآفرینی

اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان سپیدان در حوزه مدیریت کارافرینی واشتغال و مدیریت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی در بین ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس توانست رتبه برتر را کسب کند .

به گزارش شیرازه  سید سعید سعادت  رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان سپیدان  از رتبه نخست واحد کارافرینی و اشتغال اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان سپیدان و مدیریت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی در بین ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان های استان فارس در پنج ماهه اول سال در استان فارس خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: با توجه به عملکرد مناسب این اداره در زمینه های مرتبط با کارآفرینی و اشتغال  و مدیریت منابع انسانی و عملکرد مناسب مالی این اداره در پنج ماهه اول سال 95 رتبه برتر استان را به خود تعلق داد.

 سید سعید سعادت افزود: با توجه به برنامه ریزی منظم و مستمر در حوزهای مرتبط با اشتغال و  کارآفرینی و همچنین امورات مربوط به منابع مالی و اداری منجمله  برگزاری کارگروه اشتغال شهرستان،برگزاری دوره های کارآفرینی،نشست های تخصصی با دستگاههای مرتبط با اشتغال،تشکیل جلسات با ادارات مرتبط با اتباع بیگانه،رصد فرصتهای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان،نظارت مستمر بر چگونگی بازار کار شهرستان،نظارت بر فعالیت کاریابی شهرستان،تدوین اطلس اشتغال روستایی، و صرفه جویی در مصارف انرژی و سایر مصارف و همچنین مدیریت منابع مالی اداره از جمله اقدامات مهم بوده که توانستیم به این مهم دست یابیم.

وی در پایان از بکارگیری تمامی پتانسیل ها و ظرفیت های  این اداره در راستای محقق شدن شعار سال "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل"یاد نمود.

منبع مارگون

نظرات بینندگان